Iдея фiрмового стилю 6-го КМФР РА Mr. Lemons, Riga
|
Новини
11 Травня, 2005 |
ПАРАВОЗ - посадка починається! Місцезнаходження: 6 Київський Міжнародний Фестиваль Реклами
На 6 КМФР (який, якщо раптом хто забув, пройде в київському "Будинку Кіно" з 31 травня по 3 червня) з'явився ще один конкурс. Це спеціальний приз журналу "Комп&ньон" - ПАРАВОЗ. Приз буде вручений рекламному агентству і рекламодавцеві. Рекламному агентству - за неординарні, проривні рекламні ідеї. Рекламодавцеві - за сміливість і рішучість в ухваленні рішення, за те, що не була вбита ідея, а світові подарована ще одна свіжа, неабияка й ефективна реклама. ПАРАВОЗ - це приз відважним однодумцям по обох сторони рекламного процесу.
Ирина Федоришин, в.о. головного редактора журналу "Комп&ньон":
"Київський міжнародний фестиваль реклами міцно затвердилося як щорічне весняне свято галузі й усіх, хто з нею, так чи інакше, стикається. На фестивалі, як і буває на гарних святах, міряються силами, куражаться, веселяться. От і ми вирішили: а покажемо ми себе, подивившись і оцінивши інших! Вирішили - і зробили! Цього року під пильною увагою "Комп&ньона" знаходиться такий прояв у діловому житті країни, як творчість. Адже без творчості не трапляється нічого проривного і великого! І навіть просто значного або хоч небагато помітного . А проривні ідеї, як відомо - двигуни цілих цивілізацій, не говорячи уже взагалі про прогрес. Але ідея, породжена в одній голові, нічого рушити не зможе. Для цього потрібні однодумці і співтовариші! Виходить , що проривні ідеї - плід сміливих зусиль і напруг тих, хто них народжує , а також тих , хто дає їм шанс на життя. От з таких міркувань і народився "ПАРАВОЗ". А далі - чекаємо відкриттів! Хочемо, щоб наш приз прижився на фестивалі, і щороку нагадував його учасникам: "Проривайтеся вперед крізь ординарність, стандартність і сірість! Ваші зусилля і сміливість коштують того , щоб бути заміченим !"
У конкурсі на спеціальний приз журналу "Комп&ньон" - ПАРАВОЗ візьмуть участь усі рекламні роботи, подані на 6КМФР. Переможці будуть визначені редакцією журналу. Що саме щасливці одержать як приз, поки тримається в секреті. |
26 Квітня, 2005 |
6 КМФР: старт за розкладом!
Навчений досвідом попередніх 5 фестивалів, оргкомітет КМФР цього року спеціально злегка лукавив, коли встановлював 25 квітня як останній термін подачі конкурсних заявок, розуміючи, що, навіть одержавши нагадування про реєстрації робіт за 2 місяці до останнього терміну, учасники, чомусь, усе рівно залишають цю важливу роботу на останній день. Тому, як і було заплановано проникливою дирекцією КМФР, термін прийому робіт на 6 КМФР продовжений до 15-00, 28 квітня.
Увага ! Це останній день і година реєстрації конкурсних робіт на сайті фестивалю, але не останній день їхньої доставки в оргкомітет. Друковані конкурсні роботи повинні бути доставлені не пізніше 12 травня. Останній термін доставки робіт із ТВ-реклами і кампаній - до 5 травня.
Вже з 29 квітня почнеться обробка заявок і робіт з категорій і конкурсів. Під час травневих і Великодніх свят сервер фестивалю реклами працювати не буде!
Для довідки: торік за останній день прийому конкурсних робіт, них прийшло більше 900, і "спізнилося" близько 400 із загального числа 2028. Канал зв'язку в це день був настільки перевантажений , що не усіх зуміли відправити роботи. Цього року процес, з одного боку, максимально автоматизований і запрограмований, а з іншого боку, з 10 травня вже почнеться голосування всіх складів журі першого етапу суддівства (докладніше про це див. на www.adfestіval.com.ua у розділі журі).
Не відкладайте процедуру заповнення заявок на останній день, 28 квітня! Якщо, звичайно, ви хочете брати участь і перемагати. |
22 Квітня, 2005 |
Реєстрація на 6 КМФР - справиться навіть новачок!
Погодьтесь, що адже досить часто, реєстраційний процес на різноманітних фестивалях, семінарах і інших масових заходах, буває виснажливий і найчастіше викликає багато питань. З метою збереження ваших нервових кліток, КМФР зробив усе можливе (і навіть не можливе !), щоб позбавити вас від негативних емоцій під час такого важливого процесу, як реєстрація. На 6 Київському Міжнародному Фестивалі Реклами з реєстрацією справиться навіть новачок. Вам лише рекомендується ознайомитися з загальними правилами і вибрати свою форму участі. Нагадаємо, усього можливо три варіанти:
- Акредитація представників на всі заходи Фестивалю і подача робіт у конкурсну програму
- Акредитація представників без подачі конкурсних робіт
- Подача конкурсних робіт без акредитації.
На офіційному сайті фестивалю можна також знайти приклад заповнення заявки на участь у 6 КМФР, а весь процес розписаний по крокам.
Уперше за всю історію існування фестивалю, учасникам не з України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані по зазначених вимогах, безпосередньо на сайті Фестивалю після заповнення конкурсної заявки. Для цього необхідно випливати інструкції, що буде вислана по указаному в реєстраційній формі e-maіl.
І ще важливе зауваження: з подачею конкурсних робіт варто поквапитися - період їхньої реєстрації минає 25 квітня. |
19 Квітня, 2005 |
Нові ВІДКРИТТЯ РОКУ на 6 КМФР
Другий рік поспіль організатор Київського Міжнародного Фестивалю Реклами –Всеукраїнська Рекламна Коаліція, при інформаційній підтримці щотижневика “Ділова столиця”, проводить конкурс “Відкриття року”. У “Відкриття року-2004” переможе компанія, яка працює на території України, в області реклами та медіа, заснована у 2004 році, і поява якої стала помітним явищем на ринку.
Бажаючим прийняти участь у конкурсі, необхідно до 20 травня 2005 року відправити заповнену анкету по вказаним на сайті адресам, або заповнити її безпосередньо на одному з сайтів – www.dsnews.com.ua, www.adfestival.com.ua або www.adfestival.com.ua.
Для того, щоб не втратити свій шанс стати “Відкриттям Року – 2004” часом більше ніж достатньо, а з подачею конкурсних робіт варто поспішити – період реєстрації закінчується 25 квітня. |
14 Квітня, 2005 |
Ненудні вечори 6 КМФР
Оркомитет 6 КМФР подбав про вечірнє дозвілля учасників фестивалю.
Цього року вечірок стало більше ! Тепер кожний (!) фестивальний день буде закінчуватися спільним дозвіллям у невимушеній атмосфері. 31 травня гостей фестивалю запрошує "Комерсант", 1 червня КМФР йде в гості до "Днів Директ-маркетингу", а закриття фестивалю буде відсвятковане разом з "Просто радіо".
Елина Шпирт, промоушн директор "Просто Раді.О":
"Просто Радіо" є інформаційним партнером Фестивалю не з першого, і навіть не з другого року його існування. Повинен був пройти визначений час, щоб ми могли зрозуміти: наскільки професійна команда коаліції, що є організатором фестивалю, які перспективи його розвитку. Після того як ми переконалися, що перспективи є, ми підтримали фестиваль своєю участю. І не шкодуємо. Якщо говорити про вечірки "Просто радіо", то вони завжди веселі , легкі, без особливих претензій на щось неповторне . На першій же нам подарували стриптиз. І тепер ми улаштовуємо своєрідне "алаверди". Поділяємося їм з людьми. Поділялися вже двічі. Ніхто не залишається байдужим .
Вечірні заходи КМФР:
31 травня
Вечірка відкриття
КМФР і газета "Комерсант" поздоровляють один одного і свої гості з відкриттям
1 червня
Вечірка - Фестиваль у гостях у Днів Директ-Маркетингу в Україні
(доступ по VіP-аккредитациям)
2 червня
Церемонія нагородження - частина 1.
Вечірка.
3 червня
Церемонія нагородження - частина 2.
Вечірка, присвячена закриттю Фестивалю. Запрошує Просто Раді.О.
"Вітамін 2", ТЦ Магелан
Відвідати усі вечірні заходи фестивалю зможуть тільки ті учасники 6 КМФР, що одержали VІ акредитацію. |
12 Квітня, 2005 |
Президент Журі Cannes Lіon Awards на 6 КМФР
1 червня в рамках спеціальної семінарської програми на 6 Київському Міжнародному Фестивалі Реклами виступить Фред Коблінгер - Виконавчий і Креативный Директор агентства Palla, Koblіnger Proxіmіty (Австрія), що цього року також є Президентом Журі Cannes Lіon Awards. Фреда Коблінгера з повною впевненістю можна назвати піонером в області директ- маркетингу в Австрії. Саме тому, а також завдяки великому успіхові його агентства, у 2004 р. пан Коблінгер був запрошений у Зал Слави Австрійської Асоціації по директ маркетингу . Фреда Коблінгера регулярно запрошують для виступів на Європейські конгреси з маркетингу та реклами.
Ф. Коблінгер два рази був членом журі на Канському фестивалі реклами, а в 2005 р. Був запрошений на фестиваль як Президент Журі номінації директ маркетинг.
З виступу Фреда Коблінгера ви довідаєтеся про те, як виявляти й оцінювати креатині ідеї, як одержати сильну креативную стратегію, засновану на емоційному підході, а також зможете підкріпити свої знання за рахунок найдужчих світових креативных ДМ кейсів.
Тези виступу
" Креативне безладдя!"
Причини, симптоми і лікування
Наш світ стрімко змінюється - і маркетинг, у тому числі. Які-небудь границі зникають - забудьте про поділ на ATL і BTL. Ми більше не боремо за гаманці споживачів - ми боремо за їхню увагу , і не важливо, який канал комунікації ми при цьому використовуємо. Нам потрібно сфокусуватися на іміджевій складовій повідомлення, а також на поводженні споживача. Емоції сьогодні в усьому закривають собою інформацію - те ж саме відбувається й у директ маркетингу . Ця дисципліна сьогодні куди більш значно, чим раніш, сконцентрована на споживачі. 25 яскравих світових прикладів креативного використання директ маркетингу продемонструють, як саме ДМ фокусується на споживачеві.
Освітня складова:
Креативну ідею важко відшукати і нелегко оцінити. Намагаючись з'ясувати, у чому ж суть креативного підходу в директ маркетингу як головного фактора успіху, доповідач продемонструє 25 найсильніших прикладів з області використання DM, зібраних їм по усім світі . Крім прийнятих у ДМ правил, креативный підхід і ставка на емоції є найсильнішими факторами успіху, тому що директ маркетинг, як і будь-який інший тип комунікації, повинний переборювати бар'єр уваги на початковому етапі.
Відвідати виступ Фредa Коблінгера зможуть тільки ті учасники 6 КМФР, що одержали VІP акредитацію. |
04 Квітня, 2005 |
Цікава математика Київського фестивалю реклами
Умова. В період з 14 лютого по 2 квітня 2005, що складає 47 днів, в оргкомітет 6-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами подали заявки 96 учасників, що сумарно зареєстрували 272 конкурсні роботи. Це відповідно на 197 робіт і 37 учасників більше , ніж на 2 квітня 2004 року.
Питання. Скільки робіт і учасників будуть зареєстровані на останній день прийому заявок 6-го КМФР - 25 квітня, до якого залишилося 23 дня, якщо торік у КМФР-2004 взяли участь 458 агентств і 2028 конкурсні роботи?
Додаткова задачка для олімпіадників (особливо обдарованих і допитливих).
Відомо, що поки серед конкурсів лідирує Графічний дизайн - 46 робіт, а друге і третє місця поділяють Телевізійна й Інтернет реклама - по 44 роботи. Найменше робіт (одна!) подано на конкурс Альтернативної реклами (гумор, пародія в рекламі), де участь, до речі, безкоштовна.
Питання. Чи зуміє Друкована реклама в підсумку випередити Інтернет, якщо на 2 квітня на цей конкурс подано тільки 27 робіт?
А наступна інформація для аматорів географії.
З вже поданих заявок видно, що на КМФР приїдуть люди і роботи з таких міст (по абетці): Братськ, Володимир , Воронеж, Дніпропетровськ, Донецьк, Єреван, Іжевськ, Київ, Краснодар, Львів , Мінськ, Москва, Пушкино, Рига, Санкт-Петербург, Суми, Тольятти, Тюмень, Харків, Хмельницький , Черкаси. |
29 Березня, 2005 |
Богдан Наумовичи – 7-ий Голова Головного журі 6-го КМФР
Богдан Наумовичи (Bogdan Naumovіcі), креативный директор мережі агентств Leo Burnett по Центральній і Східній Європі, креативный директор Leo Burnett Romanіa став 7-м Головою Головного журі в історії Київських фестивалів реклами. Нагадаємо, що раніше цю важливу місію виконували:
-
2000 р. - Драган Сакан, президент і креативный директор New Moment - New Іdeas Company, Словенія
-
2001 р. - Ігор Янковский, президент Московського Міжнародного Фестивалю Реклами, Росія
-
2002 р. - Кристофер Мастерсон, креативный директор мережі агентств Bates по Європі, Іспанія
-
2003 р. - Жиль Беруа, CEO по Східній Європі мережі Euro RSCG New Europe, Чехія
-
2004 р. - співголови: Ігор Лутц, президент і креативный директор BBDO, Росія та Шон МАКАЛЛОРУМ, креативный директор Ark Thompson Prague, Чехія
Міжнародний фестивальний успіх у 2004 р. агентств із мережі Leo Burnett, а також феноменальний прогрес саме румунського рекламного креатива не залишився непоміченим дирекцією КМФР. Тому кандидатура Богдана показалася організаторам КМФР найбільш гідної , щоб зайняти сама почесна і відповідальна посада в журі фестивалю.
Богдан Наумовичи, креативный директор мережі агентств Leo Burnett по Центральній і Східній Європі
"Найбільш сильний ресурс у рекламній індустрії - це сильні, цілеспрямовані, проривні ідеї. Я вважаю КМФР прекрасною можливістю просунути на ринок реклами саме яскраві ідеї. Моєю місією як голови журі буде визнати, схвалити і винагородити такі роботи. У грі між Великою Ідеєю і Великим Продакшеном, я вважаю , що саме роль Великої Ідеї є виграшної , коли мова йде про міжнародні стандарти і конкурси". |
23 Березня, 2005 |
Об’єм шари на 6-ому Київському МФР
Дійсний рекламщик і будь-яка рекламістка, ніколи не забувають про двох , напевно, самих головних речей у своїй нелегкій праці - про грамотну творчу ідею і про ЗНИЖКИ! І ще невідомо, що важливіше: креатив або знижка.
Знаючи про цьому добре і піклуючись щосили і безупинно про своїх учасників, оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами в цьому повідомленні вирішив обнародувати повний список усіх можливих знижок і халяв на 6-м КМФР.
Отже, почнемо із самого приємного - з безкоштовної участі.
Цього року , як і завжди раніш, участь конкурсних робіт, виконаних у жанрі рекламної пародії і поданих у категорію А-1 Конкурсу Альтернативної реклами учасниками не оплачується завдяки спонсорським старанням журналу "НАШ ". Читачі і шанувальники журналу "НАШ ", до якимсь відноситься і дирекція КМФР, сприймають цю ситуацію вже як належне , але і дякувати "НАШ " не перестають без утоми і з задоволенням.
А от партнер конкурсу "Рекламна фотографія" - новачок КМФР. Рекламні фотографи беруть участь безкоштовно в 6-м фестивалі реклами завдяки спонсорській підтримці конкурсу Фотобанком "Імперія Зображень". Оргкомітет сподівається, що в особі Фотобанку і рекламних фотографів, і фестиваль придбають партнера надійного, вірного, і головне , багаторічного .
Тепер, про менш радикальні, але проте цілком відчутні знижки.
На ВСІ (!) конкурсні роботи, заявлені й оплачені до 1 квітня 2005 року, надається 20% знижка. Часу залишилося до дня сміху зовсім мало-мало, так що, що бажає брати участь кожною своєю п'ятою роботою безкоштовно, варто поквапитися.
Також знижку мають:
- Серія робіт (три і більш роботи з одного рекламного конкурсу, що складають рекламну кампанію)- 30% від загальної вартості робіт у серії.
- Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції - 20% на акредитацію й участь у конкурсній програмі.
- Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції - 5% на акредитацію й участь у конкурсній програмі.
Нагадаємо, що конкурсні заявки заповнюються і подаються прямо на сайте фестивалю. Dead-lіne -25 квітня 2005.
Шляхетне бажання заплатити тепер може бути реалізовано всіма можливими і відомими способами, включаючи оплату за допомогою особистих і корпоративних кредитних карток (уведено вперше!).
Більш докладно про вартість участі, формі і порядку оплати можна довідатися на офіційному сайте фестивалю у відповідних рубриках. |
22 Березня, 2005 |
16 конкурсів шостого КМФР
Щорічно Київський Міжнародний Фестиваль Реклами пропонує багато сюрпризів для своїх учасників. Або журі виключно з рекламодавців сформує, або відео конспектами семінарів порадують, то прямий ефір з церемонії нагородження організують, а то взагалі замість однієї церемонії нагородження проведуть три, причому фінальну так..; але це вже взагалі інша історія (свідки підтвердять). А е були ( і є) CD-каталоги з картинками, альманахи з буквами, клубні вечірки з боулінг шарами, та й ще багато чого різного – корисного і різного.
В цьому році на Київському фестивалі додалась кількість учасників. Декотрі з них народженні способом “брунькування”,наприклад розформував конкурс “Непрямої реклами” організатори отримали відраз у три окремих конкурси: PR-проектів, DM- проектів, BTL- проектів. Тут все більш менш зрозуміло: росте і спеціалізується рекламний ринок, росте і конкуренція по цим напрямкам. До речі, з добробутом приходить і свідомість – у кожного з цих фестивальних конкурсів є свій партнер – своя професійна асоціація: Українська Асоціація PR, BTL-клуб й Українська асоціація директ-маркетингу. Принципово же новим конкурсом є конкурс Медіа проектів. Загалом, організація даного конкурсу – це теж вплив часу. Ну скажіть чим КМФР гірше Канських Левів чи Фестивалів Golden Drum, Golden Hammer и ММФР?
Олег Попенко, генеральний директор, Starcom MediaVest Group Україна: “«Starcom MedіaVest Group вітає організаторів з рішенням і підтримує проведення конкурсів медіа-проектів. Я вважаю, що цей конкурс важливий не тільки для посилення конкуренції та обміну досвідом. Він допоможе розширити представлення про роль медіа-агентства в системі сучасного маркетингу. Так як медіа агентство може значно підвищити ефективність рекламної кампанії, якщо не будуть обмежуватись лише традиційними критеріями вартості і захоплення, а мислити творчо, і шукати спосіб принципово покращувати якість контакту”
Поряд з новими на КМФР залишились і вже традиційні для фестивалю конкурсу реклами:
- Телевізійна реклама і реклама в кінотеатрах
- Друкована реклама (реклама в пресі)
- Постери для зовнішньої реклами і плакати
- Рекламна фотографія
- Графічний дизайн і POS-матеріали
- Етикетка і упаковка
- Зовнішня реклама і реклама на транспорті
- Експозиційний дизайн
- Радіо реклама
- Інтернет-реклама і веб-дизайн
- Альтернативна реклама
- Рекламні кампанії, інтегровані маркетингові комунікації.
|
15 Березня, 2005 |
Два психотипи учасників на КМФР
Два різні характери, дві манери поведінки відрізняють майбутніх учасників Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Одні надають перевагу неспішній, розміреній підготовці. А чого метушитись? - вважають вони. Так, ми заплатимо на 20 % більше, але все ретельно підготуємо, продумаємо і, не поспішаючи зареєструємо свої конкурсні роботи до 25 квітня 2005 року.
Інші мислять зовсім по-іншому: навіщо відкладати на останні дні реєстрацію і оплату робіт? В цей час на сайті фестивалю повно людей, до оргкомітету не дозвонитись, а на носі травневі, пасхальні свята і душа рветься на природу. Тим більше, заплативши до 1 квітня ми зекономимо 20%, і кожна наша 5-а робота буде приймати участь в конкурсі безкоштовно.
Ви скажете, що знаєте і третю категорію учасників, які живуть за принципом “Ніколи не роби сьогодні те, що можна зробити завтра”. Люди, які сьогодні завжди абсолютно зайняті, а завтра здійснюють, ціною героїчних зусиль те, що треба було зробити вчора. Ви стверджуєте, що так живе більша частина рекламістів?
Наклеп! – захищає свої учасників дирекція КМФР, - це не про наших сказано. Наші – розумні, талановиті, працьовиті, професійні рекламісти, вони себе так не поводять. Саме для таких дирекція КМФР готова на все, щоб прийняти оплату за участь в фестивалі. Благородне бажання заплатити тепер може бути реалізоване всіма можливими і відомими способами, включаючи оплату за допомогою власних і корпоративних кредитних карток (введено вперше!) |
11 Березня, 2005 |
Фірмовий стиль для 6 КМФР запропонували латиші
Кожного року Київський Міжднародний Фестиваль Реклами по-різному інтерпретує свій імідж, свій образ, завжди при цьому залишаясь дещо іронічним. Всі п’ять ідей образів минулих фестивалей належали української рекламної агенції Dialla. В цьому році відбулися деякі зміни. Креативні послуги зі створення нового образу фестиваля були запропоновані латвійською рекламною агенцією Mr Lemons.
Харійс Лієпінш, директор та креативний директор рекламної агенції Mr.Lemons:
“Першим у нас з’явився слоган “Риба по-київські!” і одразу виникла ідея про доміно. Ми зробили декілька пробних фото з доміношним столом та фестивальной рибой з костяшек доміно в центрі. Потім поставили лого на костяшці шість-пусто. Нам сподобався результат і ми запропонували ідею організаторам. Вони, в свою чергу, її сприйняли. ЯК народилась ідея взятися за візуалізацію Київського фестиваля реклами номер 6 я вже і не пам’ятаю. Але точно пам’ятаю ЧОМУ народився ряд ідей для Києва. Дуже хотілось спробувати винайти свою версію про київську рибку”.
Отже, в цьому році на 6-ому КМФР рекламісти грають у доміно, завдяки дизайнерським ідеям рекламного агентства Mr Lemons. Втілювало їх, як і раніше, рекламна агенція Dialla.
А зараз декілька спогадів.Минулий фестиваль був п’ятим, можна сказати, ювілейним. На фестивалі роздавали багато нагород. Слово “нагороди” у організаторів асоціювалось з Леонідом Іллічем як з людиною, який полюбляв нагороди. Саме тому в образі фестиваля були втілені “героїчно-рибні” ордена на маршальскому мундирі. Це був ні ностальгично-комуністичний стиль, а легка іронія над любителями нагород. Четвертий фестиваль був пов’язан з рибацькими термінами: весла, крючки, рибацькі символи. Також перебільшено, в самоварно-шароварном стилі, в образі третього фестивалю реклами поряд червоною ікрою був рушник з виделками та ложками. В Інтернеті тоді було дуже багато негативних відгуків. Та що там! Організаторам до сих пір приходять зсилки на ресурси , де критикують саме це зображення. Щож іноді критики пародій самі пособі смішні і ще більш пародійні в своїй серйозності.
Максим Лазебник, продюсер и координатор фестивалю:
“У фестиваля є свій логотип – і це складова фірмового стилю, яка залишається константою незалежно ні від чого. Це наша рибка, яка поїдає іншу рибку. Можна нараховувати більше 40 інтепритацій даного зображення: велике агентство поїдає маленьке, боротьба за наживу і т.д. Головне, на мій погляд, пом’ятати, що і велика рибка закінчить свй шлях на тарілці, тобто стане нагородою Київського фестивалю реклами.
|
05 Березня, 2005 |
Перші серед українців – корейці!
Першим рекламним агентством України, яке заповнило реєстраційні форми учасників 6-го КМФР, стало агентство Cheil Communications Inc., відоме як агентство Самсунга. Агенція виставить ряд своїх творчих робіт для Samsung Electronics в конкурсах телевізійної, друкованої реклами, постерів для зовнішньої реклами, а також запропонує декілька рекламних кампаній.
З’явились і перші білоруси. Це агентство Prime Media, яке запропонує на конкурс телевізійні рекламні ролики.
Серед тих, хто зареєструвався для участі в КМФР, вже є дизайн студії, BTL-агентства, друковані видання і навіть одна громадська організація. |
01 Березня, 2005 |
VI Київський Міжнародний Фестиваль реклами наближається!
З 31 травня по 3 червня в київському Будинку Кіно відбудеться VI Київський Міжнародний Фестиваль Реклами. Вперше за всю свою 6-річну історію фестиваль реклами буде проходити 4, а не, як це було раніше, 3 дні. “Повірте, нам вистачить подій, щоб заповнити всі 4 дні”, - впевнено заявляє Максим Лазебнік – продюсер та координатор проекту - , “вже зараз іде активна робота з організації конкурсної програми та видбір членів журі фестивалю”.
В зв’язку з “помаранчевими подіями” в грудні минулого року оргкомітет фестивалю не зміг виконати весь запланований об’єм робіт у листопаді-грудні, але, офіційний сайт фестивалю відкрився точно за графіком, вже у перших числах лютого. Правда, для цього довелося працювати під час січневих канікул. І відміна канікул себе виправдала, адже в День Святого Валентина, 14 лютого, всі закохані (в рекламу) люди могли зареєструватися на сайті КМФР і стати учасниками фестивалю.
До речі, першим зареєстрованим учасником виявився представник рекламно-виробничої фірми з Тюмени. При чому зареєструвався він за київським часом о 6-45 ранку (!). А вже 17 лютого другим у списку учасників фестивалю значився представник Єревану. Найбільш вражає те, що поки (на кінець лютого) серед зареєстрованих на сайті немає жодної української рекламної фірми. (До речі, немає поки і естонців J ). |
14 Лютого, 2005 |
Розпочалася реєстрація учасників та робіт. |
08 Лютого, 2005 |
Реєстрація учасників та робіт розпочнеться 14 лютого, в День закоханих. |
07 Лютого, 2005 |
Вітаємо всіх колег з початком роботи сайту 6-го Київського Міжнародного Фестивалю реклами. Будемо вдячні всім за знайдені пАмилки, про які Ви зможете повідомити по festival@adfestival.com.ua |
|
|
|
|