31 мая - 3 июня 2005, Дом Кино
English

Русский
Переможці
Short-list
Рейтинг работ
Рейтинг учасників
Правила
Партнери
Медіа-підтримка
Представники
Архів
Оргкомітет
Новини

 

Идея фирменного стиля 6-го КМФР РА Mr. Lemons, Riga

 

 

/ Правила / Награды Фестиваля 

Нагороди Фестивалю 

Конкурсна програма Фестивалю складається з 16 конкурсів.

У кожному конкурсі визначається 1 (один) переможець, який нагороджується призом Краща робота конкурсу.

В свою чергу, кожний конкурс складається з конкурсних категорій (номінацій).

В кожній категорії конкурсу присуджується перше (“золото”), друге (“срібло”) та третє (“бронза”) місця, а також визначаються фіналісти конкурсу (“шорт-лист”).

У разі рівної кількості голосів журі під час голосування за рішенням Голови журі конкурсу може присудити 2 (два) перших, 2 (два) других та 3 (три) третіх місць.

Крім того, журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності робіт критеріям оцінки.

За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.

За підсумками всіх конкурсів офіційної програми Фестивалю, за винятком конкурсу Альтернативної реклами, Голова журі Фестивалю після консультацій з іншими членами журі визначає кращу рекламну роботу Фестивалю, якій присуджується Гран-прі Фестивалю.

Висунута на Гран-прі Фестивалю робота, як правило, не повинно співпадати з Кращою роботою конкурсу.

За підсумками конкурсної програми Фестивалю підводиться рейтинг учасників з нараховуванням балів на нагороди Фестивалю.

Учаснику, який в рейтингу посів перше місце, присвоюється звання Краще агентство Фестивалю.

Крім того, на Фестивалі підводяться підсумки виступів українських агентств, які приймали участь та завоювали нагороди на інших рекламних фестивалях в період 1 червня 2004 року – 3 червня 2005 року. Агентству, яке збере найбільшу кількість балів, тобто посяде перше місце в рейтингу креативності, присвоюється звання Саме креативне Найкреативніше агентство України.

До розгляду в 2005 році приймаються такі фестивалі реклами*: Cannes Lions - 2004, Golden Drum – 2004, Golden Hammer – 2004, Московський Міжнародний Фестиваль Реклами – 2004, EPICA Awards – 2004, Мінський фестиваль Euroline - 2005, Казанський Фестиваль “Да…Еж!” - 2005, Санкт-Петербурзьський фестиваль “Діалог”- 2005

Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз (увага! до спеціальних призів від партнерів та спонсорів ця інформація не відноситься) дає учаснику такі бали*:

Фіналісти конкурсів

  • ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами - 2 бали
  • Рекламних кампаній, медіа, DM, PR, BTL проектів – 2 бали
  • Інших, а також спеціальні призи журі – 1 бал

3 місце (“бронза”) конкурсів

  • ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами - 3 бали
  • Медіа , DM, PR, BTL проектів – 3 бали
  • Рекламних кампаній – 4 бали
  • Інших - 2 бали

2 місце (“серебро”) конкурсів

  • ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами – 4 бали
  • Медіа, DM, PR, BTL проектів – 4 бали
  • Рекламних кампаній – 5 балів
  • Інших – 3 бали

1 місце (“золото”) конкурсів

  • ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами – 7 балів
  • Медіа , DM, PR, BTL проектів – 7 балів
  • Рекламних кампаній – 8 балів
  • Інших – 5 балів

Найкраща робота конкурсів

  • ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами – 10 балів
  • Медіа , DM, PR, BTL проектів – 10 балів
  • Рекламних кампаній – 12 балів,
  • Інших – 8 балів

Приз журі преси – 10 балів

Гран-прі Фестивалю – 15 балів

 

*_______

При бальній оцінці перемог на відмінних від КМФР фестивалях вводяться наступні такі коефіцієнти (помножувачі балів, зазначених для оцінки перемог на КМФР):

  • Cannes Lions – 10
  • EPICA Awards – 5
  • Golden Drum – 5
  • Московський Міжнародний Фестиваль Реклами – 1.0
  • Golden Hammer - 1.0
  • Euroline – 0.7
  • "Діалог" - 0.7