31 мая - 3 июня 2005, Дом Кино
English

Русский
Переможці
Short-list
Рейтинг работ
Рейтинг учасників
Правила
Партнери
Медіа-підтримка
Представники
Архів
Оргкомітет
Новини

 

Идея фирменного стиля 6-го КМФР РА Mr. Lemons, Riga

 

 

/ Правила / Общие правила 

Загальні положення 

Київський Міжнародний Фестиваль реклами відкритий для всіх вітчизняних та зарубіжних рекламістів.

У Фестивалі можуть брати участь як професійні творчі працівники – персонально (індивідуально), так і юридичні особи – агентства, видавництва, інші виробники реклами та рекламодавці.

Цілями та задачами Фестивалю є:

  • популяризація творчих досягнень вітчизняної та світової реклами
  • підвищення професійного рівня реклами та просування на рекламному ринку найбільш талановитих авторів
  • відбір кращих творчих робіт у всіх конкурсних категоріях
  • підвищення престижу реклами як самостійного виду творчої діяльності, підтримка та розвиток творчих починань в національній рекламі
  • розвиток рекламної культури споживачів

Участь у Фестивалі можлива в різних формах:

  • акредитація представників на всі події Фестивалю та участь робіт в конкурсній програмі
  • тільки акредитація представників без участі конкурсних робіт
  • участь конкурсних робіт без акредитації представників

Вартість участі в залежності від обраної форми наведені у відповідному розділі.

До участі у конкурсній програмі Фестивалю допускаються роботи, які були розміщені в ЗМІ, брали участь в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі (прийняті клієнтом) в період з січня 2004 року по квітень 2005 року включно, крім робіт, які вже брали участь у Київському Міжнародному Фестивалі реклами. Виняток становлять роботи, які подаються на конкурс Альтернативної реклами (вони можуть не мати певного клієнта), а також конкурс Медіа проектів (роботи, які подаються на цей конкурс не мають терміну давності в зв’язку з тим, що цей конкурс проводиться на КМФР вперше.

Реєстрація заявок на участь в конкурсах та на Фестивальну акредитацію, а також завантаження електронних версій робіт відбувається безпосередньо на офіційному сайті КМФР.

Для участі у Фестивалі необхідно заповнити загальну реєстраційну форму, додавши до неї заявки на конкурси. Всі заявки обов’язкові до заповнення англійською мовою, передбачені також український або російський варіант заповнення заявок.

Оплата участі у Фестивалі відбувається на розрахунковий рахунок організатора Фестивалю (або його офіційного представника) на основі виставлених рахунків. Докладніше про порядок оплати участі у Фестивалі див. відповідний розділ

Роботи без заявок, реєстраційної форми та оплати до участі у конкурсі не допускаються.

Строк надання робіт, заявок та оплати – з 14 лютого по 25 квітня 2005 року.

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету відбувається за рахунок відправника.

Адреса Оргкомітету:

Україна, 01135, Київ, вул. Золотоустівська, 10-12, офіс 4
Київський Міжнародний Фестиваль реклами. Отримувач: Андрос Тетяна Олександрівна
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості отримувача приватну особу - Тетяну Андрос).

e-mail: festival@adfestival.com.ua

Конкурсні роботи, які дійшли в Оргкомітет Фестивалю, не повертаються.

Роботи можуть бути використані організаторами Фестивалю з метою популяризації Фестивалю.

Учасник Фестивалю гарантує дотримання авторських прав (легальне використання музики, фото, текстів і т.п.) в присланих на конкурси роботах, та зобов’язується вирішувати всі можливі спірні питання з цього приводу самостійно.

Переможці та призери Фестивалю мають право використовувати призи та дипломи для реклами та популяризації особистої творчості.