31 травня - 3 червня 2005, Будинок Кіно
English

Русский
Переможці
Short-list
Рейтинг работ
Рейтинг учасників
Правила
Партнери
Медіа-підтримка
Представники
Архів
Оргкомітет
Новини

 

Iдея фiрмового стилю 6-го КМФР РА Mr. Lemons, Riga

 

 

/ Правила / Вартість участі та порядок оплати 

Вартість участі та порядок оплати 

Акредитація

Вартість акредитації одного учасника – 100 у.о.

(тут і надалі 1 у.о. = 1 Euro, оплата українськими учасниками відбувається в гривнях по курсу НБУ на момент оформлення рахунку, всі вартості вказані з урахуванням ПДВ та податку на рекламу),

двох та більше учасників від однієї організації – з розрахунку 75 у.о. за кожного.

Акредитація надає право відвідування всіх денних заходів Фестивалю, а також двох церемоній нагородження з подальшими фуршетами, отримання комплекту акредитаційних матеріалів – по одному комплекту на одну акредитацію вартістю 100 у.о. або на одну групу акредитованих учасників по 75 у.о.

VIP Акредитація

Вартість VIP-акредитації одного учасника – 150 у.о.,

двох та більше учасників від однієї організації – з розрахунку 120 у.о. за кожного.

VIP Акредитація надає право відвідування всіх заходів Фестивалю, в тому числі спеціальної семінарської програми, церемоній нагородження переможців Фестивалю з фуршетами, а також отримання розширеного VIP-комплекту акредитаційних матеріалів на кожну акредитацію.

Вхідні квитки на заходи Фестивалю та вартість матеріалів Фестивалю.

Вхідний квиток на Фестиваль – 3 у.о./день (для українських учасників – 20 грн/день)

Дає право на разових вхід та огляд експозиції, участь у відкритих семінарах, презентаціях, які проходять у відповідний день Фестивалю, крім вечірніх заходів та спеціальної семінарської програми.

Для студентів денної форми навчання – 10 грн/день

Вхідний квиток на спеціальну семінарську програму – 25 у.о./день

Дає право на участь у всіх заходах денної програми Фестивалю (відкритих семінарах, презентаціях, переглядах, семінарській програмі для спеціалістів, огляді експозиції), крім вечірніх заходів.

Вхідний квиток на церемонію нагородження Фестивалю з подальшим фуршетом – 30 у.о./церемонія

CD-каталог конкурсних робіт та учасників – 10 у.о.

Вхід на всі заходи Фестивалю буде здійснюватися тільки по акредитаційних картках та вхідних квитках.

УВАГА: вхідні квитки на вечірки Фестивалю окремо не продаються.

Вхід на ці заходи – тільки для акредитованих учасників.

Вартість участі робіт в конкурсній програмі Фестивалю наведена у відповідних розділах, присвячених конкретним конкурсам.

При подачі серії робіт (три та більше робіт з одного рекламного конкурсу, які складають рекламну кампанію), надається знижка 30% від загальної вартості робіт в серії. На кожну роботу в серії заповнюється окрема заявка з обов’язковою вказівкою належності до рекламної серії.

Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 20% знижку на акредитацію та участь в конкурсній програмі.

Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 5% знижку на акредитацію та участь в конкурсній програмі.

Порядок оплати участі у Фестивалі.

Оплата участі у Фестивалі відбувається після заповнення всіх реєстраційних форм та заявок на офіційному сайті Фестивалю.

Про завершення реєстрації учасник повідомляє оргкомітет електронною поштою на адресу festival@adfestival.com.ua

Крім того, українські учасники (тільки юридичні особи) відправляють в оргкомітет копію свідоцтва платника ПДВ

(факс-автомат (044) 490 6132, e-mail: festival@adfestival.com.ua)

Рахунок буде виставлений протягом 3-х банківських днів та переданий на вказаний в реєстраційній формі контактний факс (e-mail).

Способи оплати участі у Фестивалі:

- за безготівковим розрахунком (для фізичних осіб – оплата відбувається через касу банку),

- за допомогою кредитної картки.

Порядок оплати за допомогою корпоративної кредитної картки вказаний у формі card-1, з особистої кредитної картки - card-2