Вивіски, рекламні конструкції, транзитная реклама

 

Категорії конкурсу
 
N-1. Окремо розташована рекламна конструкція, дахові конструкції, оформлення АЗС
N-2. Оформлення фасадів будівель, вивіска
N-3. Транзитна реклама (а також реклама на вокзалах, зупинках, в потягах, оформлення транспортних засобів і т.п.)
 
Критерії оцінки роботи членами журі:
 
-         Оригінальність ідеї
-         Якість втілення задуму
-         Складність виконання конструкції
 
Вартість участі однієї роботи в конкурсі:
  • при оплаті до 31.03.2007 – 30 у.о.
  • при оплаті до 22.04.2007 – 40 у.о.
  • при оплаті після 22.04.2007 – 60 у.о.
Вимоги до подання робіт
 
Конкурсні матеріали надаються у вигляді:
 
електронного каталогу фестивальних робіт та on-line оцінки журі у вигляді файлів формату *.jpg, *.gif:
  • мале зображення (preview) – шириною не більше 200 пікселів
  • велике – шириною не більше 700 пікселів, розподільна здатність 72 dpi, RGB
    (ці файли повинні входити до конкурсної заявки та бути внесені безпосередньо на сайті Фестивалю).
    Допустимо, що для умов цього конкурсу мале зображення не ідентичне великому, якщо одне з них являє собою фото реального об’єкту зовнішньої реклами при денному освітленні, а інше – у вечірній час.
для роботи журі:
  • у вигляді кольорових роздруківок (фотографій) формату А4 із зображенням реальних об’єктів таких видів: фото, яке демонструє зовнішню рекламу як елемент архітектури будівлі або оточуючого міського середовища; фото в нічний (вечірній) час з підсвічуванням
    (на зворотному боці  аркушу слід вказати назву роботи та категорію конкурсу, не вказуючи (!) назву учасника)

для експозиції робіт:

  • у вигляді кольорових роздруківок (фотографій) формату А4 із зображенням реальних об’єктів таких видів: фото, яке демонструє зовнішню рекламу як елемент архітектури будівлі або оточуючого міського середовища; фото в нічний (вечірній) час з підсвічуванням, розташованих на основі чорного кольору формату А3 
    (у правому нижньому куті лицьової сторони основи слід вказати назву роботи, код категорії конкурсу та назву учасника)
а також:
  • файлів формату TIFF на CD, 300 dpi, CMYK, із зображенням реальних об’єктів таких видів: фото, яке демонструє зовнішню рекламу як елемент архітектури будівлі або оточуючого міського середовища; фото в нічний (вечірній) час з підсвічуванням.
    Довша сторона не повинна перевищувати 40 см.
    Назва файлів повинна відповідати назві роботи в конкурсній заявці
    (на носії повинні бути вказані учасник, назва роботи, код категорії конкурсу)

    Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з указаними вимогами, на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсної заявки

Конкурсні роботи направляються
на адресу Оргкомітету:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24
(код воріт - 579, код під’їзду - 137)

Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос, e-mail: festival@adfestival.com.ua)

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.


Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2007 року
- надання робіт - 10 травня 2007 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2007 року

Пиво Фестивалю