PR проекти

 

Партнер конкурсу
 

 

Категорії конкурсу:
  • С-1. Комунікаційний проект, програма, кампанія (відносини з державними структурами, відносини з окремими товариствами, відносини зі споживачами, відносини з акціонерами, відносини зі ЗМІ (включаючи PR-заходи), комунікації з численними аудиторіями, кризові комунікації, маркетингові комунікації і т.п.).
  • С-2. Засоби PR-комунікації (публікації, релізи, текстові та електроні PR-матеріали, фільми, веб-сайти, аудіо-програми, презентаційні CD-ROM і т.п.).
 
Критерії оцінки роботи членами журі:
  • Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії.
  • Якість реалізації.
  • Складність поставлених завдань.
 
Вартість участі однієї роботи в конкурсі:
  • При оплаті до 31.03.2007 – 40 у.о.
  • При оплаті до 22.04.2007 – 50 у.о.
  • При оплаті після 22.04.2007 – 80 у.о.
 
Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи:
  • В категорії С-1:
    В презентації проекту необхідно:
    • описати поставлені задачі та цілі;
    • описати запропоновані для реалізації рішення, прийоми та засоби комунікації;
    • описати досягнуті результати проекту, кампанії;
    • описати те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою то достойною перемог.
  • В категорії С-2:
    • Необхідно представити опис засобу PR-комунікації, який представляється на конкурс з вказуванням того, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою то достойною перемоги.
 
Технічні вимоги до подачі робіт:
 
Кожна кампанія повинна бути представлена на окремому CD-диску у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:
  • текст шрифтом Arial;
  • телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
  • друковані оголошення, плакати, рекламні публікації  у форматі JPEG, RGB;
  • радіо оголошення – у форматі WAV, 44100 Hz ,16 bit.
На носії повинні бути вказані назва учасника, назва роботи, категорія конкурсу.
Роботи в категорії С-2 можуть бути представлені в оригінальному вигляді.
 
Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з указаними вимогами, на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсної заявки
 
 
Носії направляються на адресу Оргкомітету:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24
(код воріт - 579, код під’їзду - 137)
 
Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос, e-mail: festival@adfestival.com.ua)

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.


Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2007 року
- надання робіт - 30 квітня 2007 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2007 року

Пиво Фестивалю