Киевский международный фестиваль рекламы
/ Програма заходів

Програма заходів

30 травня, зали Кіноцентру "Зоряний"
  • 14-00 – 19-00
    Публічне прослуховування конкурсних робіт – фіналістів конкурсів:
    • Медіа-проекти.
    • BTL и DM проекти.
    • PR проекти.
    • Рекламні кампанії.
      (Список робітфіналістів буде оголошений за результатами першого етапу роботи журік 25.05.2006).
  • з 20-00
    Вечірка, присвячена відкриттю 7-го КМФР. Запрошує Просто Ради.О
31 травня – 1 червня (10-00 – 19-00)
2 червня (10-00 – 16-00)
  • EPICA Awards, the 2005 winners presentation, Andrew Rawlins, президент EPICA Awards, Париж;
  • Media Innovation. The original use of media from EPICA Awards, Andrew Rawlins, президент EPICA Awards, Париж;
  • Golden Drum festival presentation, Jure Apih, президент рекламного фестивалю Golden Drum, Любляна;
  • Golden Hammer festival presentation, Ingrīda Krīgere, Golden Hammer director, Рига;
  • Московський Міжнародний Фестиваль Реклами, Олена Наришкіна, генеральний директор, Москва;
  • New York Festival presentation, Хрісто Кафтанджиєв, Софія;
  • Golden Award Montreux presentation, Хрісто Кафтанджиеє, Софія;
  • Cannes Lions festival presentation, Ірина Кузнєцова, офіційний представник фестивалю в Україні, Київ;
  • Effie Awards Ukraine presentation, Казбєк Бєктурсунов, виконавчий директор Effie Awards Ukraine, Київ;
  • Медіа споживання у Росії й на Україні: 100 років разбіжностей, Михаїл Димшиц, генеральний директор "Дымшиц и партнеры", голова журі рекламодавців, Москва;
  • Придумав ідею? Тепер прив’яжи рекламу до бренду!, Маргарита Васильєва, директор консалтингової фірми "Паприка брэндинг", Санкт-Петербург;
  • Рушійні сили вірусного маркетингу, Андрій Надеін, головний редактор журналу "Рекламные Идеи", Санкт-Петербург;
  • Тенденції розвитку креативної фотографії, Paul Foster, European Deputy Director of Photography for Getty Images, Лондон;
  • To kill or not to kill? Offensive content in advertising, Gediminas Juskys, креативний директор DDB Vilnius, Вільнюс;
  • How To Do Great Print Advertising, Duarte Pinheiro de Melo, креативний директор FCB Lisbon, голова Головного журі 7-го КМФР, Лісабон;
  • Мої найгірші рекламні ролики, Ярослав Чеважевський, Ярче, Москва, Росія;
  • PR і маркетинг як чума XXI століття, Майстер-клас Дмитрія Бикова, поета, прозаїка, публіциста, критика, креативного редактора газети "Собеседник", ведучого  програми "Времечко" на НТВ, керівника проекту "Профиль-Украина", Москва;
  • Як любити Замовника: 11 позицій, Андрій Логвін, студія ЛОГВИНDESIGN, голова журі дизайнерів 7-го КМФР, Москва;
  • майстер-клас студії Direct Design, Леонід Фейгін та Дмитрій Перишков, Москва;
  • Дитячий маркетинг. Впадати у дитинство можна розумно або як достукатися до юних споживачів. Міні-конференція про способи просування міні-брендів. Організатор агенція Kidnapping, Київ;
  • АнтиМультяшна реклама – весело й ефективно. Як використовувати флеш-анімацію у просуванні продукту, Натал’я Овчиннікова, директор з розвитку студії  "Антимульт", Москва;
  • Состав. ру представляє: Розум та почуття. Подвійне проникнення. Самвел Аветисян, партнер маркетингової компанії Архидея, Москва;
  • Disruptive ideas and how to sell them, Zeke Tastas, Креативний директор, Scholz and Friends Stockholm, Швеція;
  • It is not creative unless it sells: Examples of the most effective advertising campaigns in the World. Based on EFFIE winning campaigns from US, Europe and Asia, Hando Sinisalu, управляючий партнер компанії Best-marketing, головний редактор журналу Baltic Marketing&Advertising;, Таллінн;
  • "Джинс та Новий Джинс –  завжди на крок попереду!", Василь Лацаніч, директор по маркетингу, UMC, Київ;
  • Три ідеї  три бізнеса. Виведення на ринок видавничого проекту, аутдор компанії, ПР агенції. Доповіді з обговоренням. Організатор – діловий щотижневик "Контракты", Київ;
  • Куди подівся креатив, Кирил Смирнов, виконавчий директор ADC Росія, Москва;
  • Технології прямих трансляцій для розширення цільової аудиторії подій, Борис Панченко, Монолог, Київ;
  • Купити дешевше ніж вкрасти. Правові відносини при використанні фотозображень. Обмін думками, досвідом та знаннями. Організатор – Фотоартбанк, Київ;
  • Критерії оцінювання ефективних веб-рішень, Максим Гаєв, керівник WorldWebStudio, член інтернет-журі КМФР, Київ;
  • Майстер-клас Пьєра Еммануеля, strategic planning director "ADVANTAGE" Russia, Москва;
  • Секція-семінар Медична реклама: ресурси ринку, етика, креатив. Організатори секції ВД Моріон та РА Марсмедиа, Київ;
  • Інтернет-форум "Інтернет – сьогодні чи завтра?". Заявлені спікери: Ерез Бахат "Ukr.net", голова інтернет-журі КМФР, Дмитрій Яшкін "Internet Expert", Дмитрій Лисюк "Gemius";
  • Реклама на радіо  ефективно..??!, Іван Суворов, президент ГК "АГНИ", генеральний продюсер радіо "Милицейская волна", Москва, Росія;
  • Журналісти й піарщики: діалог понад бар’єрами. Круглий стіл. Основні теми для обговорення: Як піарщики використовують журналістів? Чи використовують журналісти піарщиків? Що таке "джинса" та як з нею боротися? Чи можливе взаємовигідне співробітництво? Шляхи оптимізації. Учасники: журналісти, медіа-експерти, піарщики, політичні консультанти. Організатор – ВД КоммерсантЪ-Украина, Київ;
  • Реклама у кінотеатрах: 5 проблем та їх рішення, Анатолій Касянєнко, директор зі стратегічного розвитку й продажам агенції SCG-Carmen, Київ, Павєл Шиловський, генеральній директор Кармен Медиа, Москва;
  • Майстер-клас Adri Ulfman, голови медіа-журі КМФР, регіонального менеджера у Центральній й Східній Європі, Скандинавії й Нідерландах, Zenith Optimedia, Нідерланди;
  • It's Not Rocket Science or how to make your client want to buy great creative work. A subjective view on how to convince a client to fall in love with the work  you have presented, András Simon, Креативний директор, CEO/Partner, BBDO Budapest, Угорщина.

Список семінарів постійно оновлюється!

(Почасова програма очікується найближчим часом)
 
2 червня
  • 18-00 – 22-30
    Національний академічний драматичний театр ім. І.Франко.
    Церемонія нагородження переможців 7-го КМФР.
  • з 23-00
    Фінальна вечірка 7-го КМФР від  ВД КоммерсантЪ.
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
ЯКІСТЬ ПОНАД УСЕ!
Головні
медіа партнери
 
World Web Studio