BTL та DM проекти
Категорії конкурсу

В-1. Акції по стимулюванню збуту, продажу (семплінги, розіграші призів, демонстрації переваг і т.п.).
В-2. Організація заходів та спонсорство подій (event-marketing, свята, конференції, семінари, презентації і т.п.).
B-3. Пряма пошта, програми телефонного маркетингу, маркетинг баз даних, дистанційна торгівля та інші проекти DM
В-4. Інтегрована BTL-кампанія

Критерії оцінки роботи членами журі
  • Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії.
  • Якість реалізації.
  • Складність поставлених задач.
Вартість участі

Оплатадо 31.03.2008до 25.04.2008після 25.04.2008
Вартість участі однієї роботи в конкурсі 70 у.е. 100 у.е. 125 у.е.


Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи

В презентації проекту необхідно:
  • Описати поставлені задачі та цілі.
  • Описати запропоновані для реалізації рішення, прийоми та засоби комунікації.
  • Описати досягнуті результати проекту, кампанії.
  • Описати те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою то достойною перемоги.
Технічні вимоги до подачі робіт

Кожна кампанія повинна бути представлена на окремому CD-диску у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:
  • текст шрифтом Arial;
  • телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
  • друковані оголошення, плакати, рекламні публікації  у форматі JPEG, RGB;
  • радіо оголошення – у форматі WAV, 44100 Hz ,16 bit. 

На носії  повинні бути вказані: назва учасника, назва роботи, код категорії конкурсу.

Передача робіт

Конкурсні роботи направляються на адресу:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24 (код воріт - 579, код під’їзду - 137) 

Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос

Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з вимогами, на FTP сервер Фестивалю. Для отримання доступу необхідно після заповнення конкурсної заявки надіслати запит на festival@adfestival.com.ua

Пересилка (доставка) робіт здійснюється за рахунок відправника.

Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 25 квітня 2008 року
- надання робіт - 10 травня 2008 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2008 року

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Головні медіа-партнери




© Copiright Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua