Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
29 травня
Увага! В програмі можливі зміни. Слідкуйте за поновленнями на сайті фестивалю.

Час

Зала «Колізей» (2 поверх)

Час

Конференц-зала (1 поверх)

10-00 - 10-50

«Аудит бренда як основа створення ефективної бренд-стратегії»,
Вадим Пустотін,  директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», Київ

 

10-00 - 10-50

Журнал «Індустрія реклами» представляє: "Знайомий незнайомець. Пострадянський споживач: хто він",

Олена Спір, керівний директор дослідницької компанії Ipsos ASI Russia & Ukraine, і Олексій Верижников, директор якісного відділу компанії Ipsos Russia

 

11-00 - 11-50

«Інтернет-реклама в Україні. Почалося!», семінар компанії «МЕТА», Харків-Київ

11-00 - 11-50

«Новітні інструменти в дослідженнях ефективності реклами»,
Эдуард  Золотухін, директор компанії Research&Branding Group, Київ

 

Спеціальна програма «Зірки російського консалтингу»

 

12-00 - 12-50

«Маркетинговий відділ в компанії. Перетягування канатів»,
Григорій Трусов, провідний російський консультант з маркетингу, президент компанії «Контакт-Експерт», Москва

12-00 - 12-50

«Сильний бренд власноруч»,
Ольга Захарова, директор компанії «1+1 ВідеоДизайн», Київ

 

13-00 - 13-50

«Рекламний суїцид»,
Ігор Романов, консультант з маркетингу, PR та організаційного розвитку, бізнес-тренер, генеральний директор агентства комунікативного менеджменту «СтоЛица», Вороніж.

 

13-00 - 13-50

семiнар компанії Inmind

 

14-00 - 14-50

«PR: каскадерство чи безглуздя»
Наталья Самойлова, бізнес-тренер, незалежний консультант з питань реклами і PR, брендингу, операційного і стратегічного маркетингу, засновник і власник «Майстерні ефективного репутаційного менеджменту», Москва

 

14-00 - 14-50

15-00 - 15-50

«Як працювати з безвідкатним клієнтом. Розгорнена відповідь від першої особи»
Георгій Малков,  консультант з маркетингу, партнер компанії «Enjoy (маркетинг: стратегія, комунікація, креатив)», генеральний директор продюсерьско-прокатної компанії «Леополіс», Москва

 

15-00 - 15-50

«Інфікуй чи помри. Основний принцип эфективної комуникації 21 сторіччя»,
Андрій Надеїн, головний редактор журнала «Рекламні Ідеї», Санкт-Петербург

16-00 - 16-50

«Інтернет-аддикція на службі у рекламіста. WEB 2.0 та винахід велосипеду вдруге», Кирил Готовцев, керівник інтернет-агентства «Маньяко», Москва

16-00 - 16-50

«Продати пиво Шерлоку Холмсу. Як за домопогою мови та вчинків виявити психотип споживача і почати усвідомлено працювати з ним в рекламі»,
Маргарита Васильєва, генеральний директор консалтингової фірми «Паприка брендінг», Санкт-Петербург

 

17-00 - 18-00

«Банери-шманери та інші засоби шаманства в Інтернеті», семінар компанії «МЕТА», Харків-Київ

17-00 - 18-00

Golden Drum, Алеш Павлін, міжнародний директор фестивалю

18-00 - 19-00

Круглий стіл про гроші. Організатор журнал «Деньги.UA»

18-15 - 19-00

Cannes Lions, Ірина Кузнєцова, офіційний представник фестивалю в Україні.

 

20-00
Церемонія нагородження лауреатів премії «Слід в рекламі»,

Концерт-хол «Аллегро». Співорганізатори Церемонії діловий тижневик «Контракти» і агентства «АДВ-ДВА». Генеральний партнер - United Communications Group

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40