PR? Реклама? Пропаганда? Чим насправді займається Ваш PR-менеджер?
Ініціювання подій - це технології стимулювання збуту чи інструмент PR-діяльності компанії? Що належить до функцій PR-менеджера, і де та межа, яка визначає, чим PR-щик займатись не повинен? Міфи та реальності безкоштовного PR у рамках сучасної бізнес-дійсності.
Генеральний директор консалтингової компанії "Майстерня ефективного репутаційного менеджменту Наталії Самойлової" у своєму виступі на 9-ому Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 29 травня о 14 годині дасть визначення і функції всіх інструментів і можливостей роботи організації зі зв'язків із громадськістю, запропонує варіанти легендування бізнесу та гіперболізації інформаційних приводів для наступного просування у ЗМІ.
Наталя Самойлова представить учасникам карту самого бізнесу мас-медіа для розуміння схем ефективної взаємодії з ними.
Повернутися до списку новин