Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
21-05-2008 07:53
Чи вживається слово «Креатив» у PR індустрії?

«Коли кілька років назад ми почали співробітництво з найбільшою східноєвропейською PR мережею, у внутрішніх дискусіях слово "креатив" чомусь викликало легке відторгнення у наших маститих колег -  стало зрозуміло, що це слово не їх щоденного ужитку. В подальшому виявилося: оскільки класична галузь PR формувалась поза маркетингом, ті прийоми, які ми успішно переймаємо з реклами, невідомі та не використовуються традиційними PR-никами. І даремно!» - Іветта Делікатна, Chief-Talent Officer комунікаційного холдингу Atlantic Group, член Правління UAPR.

Саме про те, як традиційний креатив може допомогти PR проектам бути яскравіше, і піде мова на майстер-класі від UAPR на 9-му КМФР 28 травня о 16:30:

  • Чому креативні рішення важливі і як вони впливають на ефективність кампаній
  • 2 підходи до застосування креативних рішень
  • Приклади і кейси PR галузі України й світу, які побудовані на використанні сильних креативних ідей

Представляти теми і проекти будуть лідери PR ринку - директора найбільших PR агентств країни.

 



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40