«Коли кілька років назад ми почали співробітництво з найбільшою східноєвропейською PR мережею, у внутрішніх дискусіях слово "креатив" чомусь викликало легке відторгнення у наших маститих колег - стало зрозуміло, що це слово не їх щоденного ужитку. В подальшому виявилося: оскільки класична галузь PR формувалась поза маркетингом, ті прийоми, які ми успішно переймаємо з реклами, невідомі та не використовуються традиційними PR-никами. І даремно!» - Іветта Делікатна, Chief-Talent Officer комунікаційного холдингу Atlantic Group, член Правління UAPR.
Саме про те, як традиційний креатив може допомогти PR проектам бути яскравіше, і піде мова на майстер-класі від UAPR на 9-му КМФР 28 травня о 16:30:
- Чому креативні рішення важливі і як вони впливають на ефективність кампаній
- 2 підходи до застосування креативних рішень
- Приклади і кейси PR галузі України й світу, які побудовані на використанні сильних креативних ідей
Представляти теми і проекти будуть лідери PR ринку - директора найбільших PR агентств країни.
Повернутися до списку новин