Сьомий рік поспіль телевізійні ролики Київського Міжнародного Фестивалю реклами Реклами створює рекламне агентство B.I.T.A. Advertising. І зараз в травневому ефірі провідних телеканалів країни чергова рекламна історія про рекламу, знята за ідеєю креативного директора агентства B.I.T.A. Святослава Спектора. До речі, сам автор ідеї спільно з арт-директором Максимом Ксендою виступають і режисерами роликів КМФР.
В активі B.I.T.A. Advertising багато успішно реалізованих кампаній і більше 80 нагород престижних міжнародних фестивалів, в тому числі EPICA, Golden Drum, ММФР, тощо. Агентство дуже цінує співробітництво з дирекцією КМФР.
Креативний директор B.I.T.A. Advertising, Святослав Спектор: «Ідея ролика народилась легко, складно було вибрати саме її з декількох не менш цікавих подач. Що стосується творчих проблем, то найважче виявилось зняти ролик делікатно, не перетинаючи межу дозволеного у вибраному нами жанрі «чорної комедії». А про результат судити вже не нам. Взагалі, в рекламних роликах КМФР ідея традиційно превалює над бюджетом. І допомагають нам в цьому наші партнери-однодумці. Дякуємо за це хлопцям з продакш-компанії BeePlane Films, а також Rentаl House Patriot (знімальна та освітлювальна апаратура) та The Chimner Pot (телекіно). І звісно ж, дирекції Київського Фестивалю за задоволення працювати разом».
Повернутися до списку новин