«Рекламу треба піднімати в суспільній думці», - упевнений редактор журналу «Маркетинг і реклама», лауреат премії «Слід у рекламі», Євгеній Ромат.
Саме в цьому, на його думку і складається головна місія українських «академіків» - лауреатів премії «Слід у рекламі».
«Те, що в проект «Слід у рекламі», у цю своєрідну рекламну «Академію», входять не самі останні люди в Україні, піднімає авторитет і саму рекламу», - упевнений він.
Довідка. Відповідно до регламенту премії, визначення номінантів відбувається за академічним принципом - висувають претендентів, голосують і визначають нових лауреатів, що «наслідили» в минулих роках. На сьогоднішній день таких існує 13. Рішення про присудження премії повинно бути прийняте простою більшістю голосів.
Повернутися до списку новин