НОВИНИ
19-05-2008 06:20
Медіа-аудит в Україні: хто, кому, навіщо
Кілька років тому з медіа-аудитом стикалися лише ті, хто працював з міжнародними рекламодавцями, та й вони нечасто.
Согодні незалежну професійну експертизу якості медіа-рішень замовляють національні компанії. Часто, навіть не афішуючи це.
30 травня на 9-му Київському Міжнародному Фестивалі Реклами Андрій Таранов, керуючий партнер експертної групи KWENDI, у своїй доповіді "Медіа-аудит в Україні: хто, кому, навіщо" розповість:
• чому медіа-ринок нашої країни вже є готовим до контролю якості рекламних кампаній третьою стороною;
• специфіка медіа-аудиту в Україні;
• що дає медіа-аудит рекламодавцю;
• чому агентству краще співпрацювати з аудитором, ніж воювати з ним;
• що ще може медіа-аудит і коли він потрібен.
Повернутися до списку новин