НОВИНИ
16-05-2008 06:06
Чому платять за «рекламний суїцид»
Всю ремламу можна поділити на 3 типи: та, яка продає; та, що не заважає продавати і та, яка вбиває бренд.
Причому, рекламний суїцид з кожним днем набирає все більших обертів у бізнесі. В чому полягають ключові відмінності «реклами-вбивці»? Чому люди не лише йдуть на рекламне вбивство, але і платять за це гроші? Як зупинити потік «суїцидів» і чи можливо це зробити взагалі?
На ці запитання 29 травня на 9-му Київському Міжнародному Фестивалі Реклами відповість Ігор Романов, консультант, тренер, генеральний директор агентства комунікаційного менеджменту «СтоЛіца», виступаючи на тему «Рекламний суїцид».
Повернутися до списку новин