Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
16-05-2008 06:06
Чому платять за «рекламний суїцид»

Всю ремламу можна поділити на 3 типи: та, яка продає; та, що не заважає продавати і та, яка вбиває бренд.

Причому, рекламний суїцид з кожним днем набирає все більших обертів у бізнесі. В чому полягають ключові відмінності «реклами-вбивці»? Чому люди не лише йдуть на рекламне вбивство, але і платять за це гроші? Як зупинити потік «суїцидів» і чи можливо це зробити взагалі?

На ці запитання 29 травня на 9-му Київському Міжнародному Фестивалі Реклами відповість Ігор Романов, консультант, тренер, генеральний директор агентства комунікаційного менеджменту «СтоЛіца», виступаючи на тему «Рекламний суїцид».



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40