Тренди і трендсеттинг - сфера досліджень, що набирає популярність. У ній, як ніде, тісно переплітаються маркетинг, дослідження і комунікації. Широко прийнята точка зору, що центри зародження і розвитку трендів знаходяться в молодіжному середовищі.
Тому для маркетологів і рекламістів особливо важливо, як би банально це не звучало, моніторити, що відбувається з новими поколіннями: чим живуть? до чого прагнуть? які засоби для цього використовують?
Дуже часто буває, що уявлення про молодіжне середовище професіонали отримують з особистого досвіду і досвіду друзів та знайомих. Чи досить цього? У маркетинговій дослідницькій компанії вважають, що ні.
Тому на 9-м Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 29 травня в 13.00 Юлія Масіенко, заступник директора з досліджень та розвитку InMind, у своїй доповіді «Польові дослідження трендів по-українськи» представить основні результати досліджень трендів в українському молодіжному середовищі, накопичені InMind за останні декілька років: звички, цінності, плани на майбутнє, споживчу поведінку української молоді.
Вона покаже і розповість: 1) як можна ефективно вивчати молодіжні аудиторії і які дослідницькі інструменти має сенс застосовувати; 2) як уникати пастки соціально-бажаних відповідей; 3) як якісно використовувати дослідницькі інсайти у маркетинговій і рекламній стратегії і бути почутим цільовою аудиторією.
Повернутися до списку новин