Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
19-05-2008 07:49
Польові дослідження трендів по-українські

Тренди і трендсеттинг  - сфера досліджень, що набирає популярність. У ній, як ніде, тісно переплітаються маркетинг, дослідження і комунікації. Широко прийнята точка зору, що центри зародження і розвитку трендів  знаходяться в молодіжному середовищі.

Тому для маркетологів і рекламістів особливо важливо, як би банально це не звучало, моніторити, що відбувається з новими поколіннями: чим живуть? до чого прагнуть? які засоби для цього використовують?

Дуже часто буває, що уявлення про молодіжне середовище професіонали отримують з особистого досвіду і досвіду друзів та знайомих. Чи досить цього? У маркетинговій дослідницькій компанії вважають, що ні.

Тому на 9-м Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 29 травня в 13.00 Юлія Масіенко, заступник директора з досліджень та розвитку InMind, у своїй доповіді «Польові дослідження трендів по-українськи» представить основні результати досліджень трендів  в українському молодіжному середовищі, накопичені InMind за останні декілька років: звички, цінності, плани на майбутнє, споживчу поведінку української молоді.

Вона покаже і розповість:  1) як можна ефективно вивчати молодіжні аудиторії і які дослідницькі інструменти має сенс застосовувати; 2) як уникати пастки соціально-бажаних відповідей; 3) як якісно використовувати дослідницькі інсайти у маркетинговій і рекламній стратегії і бути почутим цільовою аудиторією.



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40