«Лебідь, рак та щука» - таку модель управління маркетингом можна зустріти практично в кожній другій компанії. Продажі тягнуть в свою сторону, закупки - в іншу, а маркетинг - в третю, що загрожує тривалими конфліктами. Кожен з відділів веде справжню боротьбу за виживання. Вони можуть брати участь в інтригах, ствоювати альянси з іншими підрозділами, прагнучи перетягнути канат в свою сторону.
Дуже часто маркетологи працюють корпоративними «цапами відбивайлами», на них звалюють вину за все, що завгодно. «Продавці» вважають, що маркетологи намагаються передбачити майбутнє і займаються нікому не потрібними креативними розробками, вони жодного разу не стояли за прилавками і не знають, що насправді потрібно споживачу.
Тягнути чи не тягнути? - ось у чому питання. В яку сторону? Як створити бажаний баланс сил в компанії і зробити процес управління маркетингом «керованим»? На ці та багато інших запитань 29 травня відповість Григорій Трусов, президент консалтингової компанії «Контакт-Експерт» на семінарі «Маркетинговий відділ в компанії. Перетягування канатів» в рамках 9-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
Повернутися до списку новин