Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
16-05-2008 07:02
Маркетинговий відділ в компанії. Перетягування канатів чи цапи відбивайли?

«Лебідь, рак та щука» - таку модель управління маркетингом можна зустріти практично в кожній другій компанії. Продажі тягнуть в свою сторону, закупки - в іншу, а маркетинг - в третю, що загрожує тривалими конфліктами. Кожен з відділів веде справжню боротьбу за виживання. Вони можуть брати участь в інтригах, ствоювати альянси з іншими підрозділами, прагнучи перетягнути канат в свою сторону.

Дуже часто маркетологи працюють корпоративними «цапами відбивайлами», на них звалюють вину за все, що завгодно. «Продавці» вважають, що маркетологи намагаються передбачити майбутнє і займаються нікому не потрібними креативними розробками, вони жодного разу не стояли за прилавками і не знають, що насправді потрібно споживачу.

Тягнути чи не тягнути? - ось у чому питання. В яку сторону? Як створити бажаний баланс сил в компанії і зробити процес управління маркетингом «керованим»? На ці та багато інших запитань 29 травня відповість Григорій Трусов, президент консалтингової компанії «Контакт-Експерт» на семінарі «Маркетинговий відділ в компанії. Перетягування канатів» в рамках 9-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.



Повернутися до списку новин

Реєстрацiя
Логiн: Пароль:
Забули пароль?

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40