У рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами компанія InMind представить нову номінацію INTERNET-OPINION, де будуть обрані найкращі фестивальні ролики з категорії «Соціальна реклама». Оцінку роликів здійснюватимуть кінцеві споживачі реклами, її цільова аудиторія. Така оцінка буде проведена учасниками дослідження, якими стануть респонденти, що представляють всю Інтернет-аудиторію України. Переможці номінації INTERNET-OPINION будуть оголошені 30 травня разом з основними номінаціями.
Реклама звертається до дослідження переважно, коли необхідно прогнозувати її комерційну ефективність, ставлення до неї споживачів. Цього разу за допомогою своєї Інтернет - панелі Opinion InMind опитає самих споживачів реклами про те, які з соціальних рекламних роликів подобаються їм найбільше. Дослідження буде спрямоване саме на емоційну складову соціальної реклами, її здатність торкати почуття звичайної людини. У дослідження будуть включені всі ролики категорії соціальна реклама, що були надіслані на фестиваль. Результати цього дослідження будуть оголошені після того, як оповістить своє рішення жюрі фестивалю. Можна буде порівняти, наскільки думка професіоналів про привабливість ролика відрізняється від думки тих, на кого ця реклама спрямована.Панель Opinion, яка використовується для проведення дослідження, є унікальним дослідницьким інструментом, орієнтованим на цільову аудиторію, що користується Інтернетом. Панель включає персонально відібраних учасників, які репрезентують всю аудиторію Інтернет користувачів України. Використання Інтернет панелі для оцінки відеороликів - це зручний і ефективний спосіб демонстрації відео матеріалів та можливість здобуття оперативного зворотнього зв'язку від респондентів. За словами Олени Житник, маркетинг-директора InMind, висока оцінка соціальної реклами кінцевими її споживачами буде гідною винагородою для її творців, адже, в першу чергу, вони працюють саме для цих людей.
Повернутися до списку новин