Київський Міжнародний Фестиваль Реклами
23 травня
Коли маркетинг перетворюється на мистецтво. Правила корпоративного кінематографа Детальніше
|
23 травня
|
22 травня
|
22 травня
|
22 травня
|
21 травня
Чи вживається слово «Креатив» у PR індустрії? Детальніше
|
21 травня
PR: каскадерство чи безглуздість Детальніше
|
20 травня
Lilu запалить КМФР Детальніше
|
20 травня
“ПОДІЯ П'ЯТЬ ЗІРОК”, невіртуальний блог слідами реальних подій Детальніше
|
19 травня
Польові дослідження трендів по-українські Детальніше
|
19 травня
Медіа-аудит в Україні: хто, кому, навіщо Детальніше
|
16 травня
Нові ТВ ролики 9-го КМФР: реклама потрібна і у потойбічному світі Детальніше
|
16 травня
Маркетинговий відділ в компанії. Перетягування канатів чи цапи відбивайли? Детальніше
|
16 травня
Чому платять за «рекламний суїцид» Детальніше
|
15 травня
«Академіки реклами» рекламують рекламу як таку Детальніше
|
15 травня
Номінація INTERNET-OPINION компанії InMind на КМРФ Детальніше
|