Головна рекламна подія України, 9-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкрився в Торговельно-промисловій палаті України. Сюди з'їхалися відомі фахівці рекламного ринку з України, країн СНД і Європи. Фестиваль продовжиться до 30 травня.
Цього року на КМФР зареєструвалася рекордна кількість учасників - 500 агентств з 15 країн світу, які представили на конкурс більше 2000 робіт. Найбільша кількість робіт на Фестиваль надійшла з України (1046), Росії (698), Естонії (71) і Білорусі (66).
«КМФР - дзеркало українського рекламно-комунікаційного ринку, і, як будь-яке дзеркало, ми мимоволі фіксуємо всі зміни, що відбуваються на нашому ринку, - розповідає президент КМРФ Ірина Кузнецова. - Цього року в рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами пройде насичена і різноманітна програма, цікава як для учасників ринку з боку агентств, так і компаній-замовників рекламних-комунікаційних послуг. В ній знайдуть своє віддзеркалення всі особливості, всі поточні реалії сучасної рекламної індустрії».
9-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає конкурсну, семінарську і вечірню програми.
У конкурсній програмі КМФР-2008 відбувся ряд змін. Загальне число конкурсів скоротилося до 14, крім того, змінились категорії практично всіх конкурсів Фестивалю: деякі було об'єднано, деякі, навпаки, виділено в самостійні номінації. «Ці зміни проведено для того, щоб якось збалансувати конкуренцію, іншими словами, - підрівняти кількість робіт в кожній з категорій на підставі досвіду минулих років, - пояснює Максим Лазебник, продюсер Київського Міжнародного Фестивалю Реклами».
Окрім демонстрації конкурсних робіт, гостей і учасників 9-го КМФР чекають семінари і майстер-класи українських, російських і міжнародних фахівців різні, але незмінно актуальні теми, що стосуються всіх складних рекламно-маркетингових комунікацій. На майстер-класах своїм досвідом поділяться відомі діячі рекламного світу з України, країн СНД і Європи. Всього буде проведено близько 50 майстер-класів.
Традиційно, на Фестивалі пройдуть презентації міжнародних фестивалів реклами: ММФР, Golden Drum, EPICA Awards, Cannes Lions, на яких всі присутні зможуть побачити кращі рекламні роботи останніх років.
Оцінювати конкурсні роботи будуть 9 складів журі, професіонали з багатим міжнародним досвідом. Журі очолять кращі представники різних секторів реклами. Наприклад, головою Креативного або Головного жюрі вибрано Робіна Вікса, регіонального креативного директора Ogilvy Group в Центральній і Східній Європі.
Повернутися до списку новин