«Реклама - найзахопююче з того, що можна робити не роздягаючись»
Джері Делла Феміна, 1936 рік, американський менеджер в сфері реклами
Агентство маркетингових послуг Progression Ukraine представляє доповідь на тему:
«Індустрія маркетингових послуг в Україні та Росії. Сьогодення і майбутнє». Семінар відбудеться 30 травня на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами. Перед учасниками семінару виступатимуть представники топ-менеджемнту компанії Progression з Росії та України.
У доповіді буде висвітлено найактуальніші теми, що хвилюють рекламний ринок сьогодні:
- Ситуація в Україні: економічні та політичні чинники. Новий закон про рекламу
- Рекламний ринок України
- Рекламний ринок Росії: цифри, факти, тренди
- Основні тренди, технології. Роль Інтернету і мультимедіа
- Якою є сучасна поведінка клієнтів? Чи готові вони ризикувати, купуючи нестандартні креативні рішення? Чи готові вони витрачати на це гроші? Клієнти стали більш вимогливими. Зараз можна чітко простежити тенденцію проведення тендерів на кожен окремий проект. Вигравати проекти стало набагато цікавіше, і, водночас, - складніше, враховуючи сильну конкуренцію на ринку серед рекламних агентств. Все частіше агентства пропонують комплексні інтегровані програми. Що саме очікує клієнт від агентства, і за що він готовий платити?
- Який зараз споживач? Він різний, вимогливий і хоче дії, інтерактивного залучення. Його потрібно дивувати, зважаючи на специфіку кожного регіону, а також соціального статусу споживачів. Кейси і механіка різних проектів.
- Куди рухається західний рекламний ринок? Що нас чекає в майбутньому?
Повернутися до списку новин