Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
27-05-2008 20:39
Як зробити функціональний продукт більш веселим та привабливим – розповість Джон Морган

30 травня в рамках 9-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами о 12:00 Джон Морган, компанія Тетра Пак Франція, у своїй доповіді "Putting FUN into FUNctional, оr Packaging as an integral promo instrument for kids products" продемонструє найкращі роботи компанії, кращі зразки ТВ реклами. Він також розкаже, як маленькі хитрощі - трубочки на порційній упаковці - можуть вплинути на сприйняття продукту споживачами (особливо дітьми).

Ви зможете побачити речі, про які раніше навіть не здогадувалися, і відкриєте нові можливості, здавалося б, незначних деталей.



Повернутися до списку новин

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40