Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
26-05-2008 16:39
PR-агентство: бутік, супермаркет чи промислове виробництво?

28 травня в рамках 9 Київського міжнародного фестивалю реклами відбудеться майстер-клас керівників компанії Publicity Creating.

Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко та керуючий партнер компанії Руслана Плис доповідатимуть на актуальну тему: «Позиціонування PR-агентств: кустарна майстерня, бутік, супермаркет чи промислове виробництво? Ручна робота чи масовий домінуючий продукт? 100 «за» і «проти».

«Родзинкою» виступу обіцяє стати його формат - замість стандартно-звичної доповіді, слухачам запропонують «реконструкцію» дискусії, яка у свій час мала місце в Publicity Creating. Один з доповідачів захищатиме позицію «супермаркета», а інший - «бутіка». Аудиторія матиме змогу долучитись до розмови, підтримуючи ту або іншу сторону.

Найбільш активні отримають сувеніри від Publicity Creating.



Повернутися до списку новин

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40