28 травня в рамках 9 Київського міжнародного фестивалю реклами відбудеться майстер-клас керівників компанії Publicity Creating.
Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко та керуючий партнер компанії Руслана Плис доповідатимуть на актуальну тему: «Позиціонування PR-агентств: кустарна майстерня, бутік, супермаркет чи промислове виробництво? Ручна робота чи масовий домінуючий продукт? 100 «за» і «проти».
«Родзинкою» виступу обіцяє стати його формат - замість стандартно-звичної доповіді, слухачам запропонують «реконструкцію» дискусії, яка у свій час мала місце в Publicity Creating. Один з доповідачів захищатиме позицію «супермаркета», а інший - «бутіка». Аудиторія матиме змогу долучитись до розмови, підтримуючи ту або іншу сторону.
Найбільш активні отримають сувеніри від Publicity Creating.
Повернутися до списку новин