Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
23-05-2008 08:54
Коли маркетинг перетворюється на мистецтво. Правила корпоративного кінематографа

 

28 травня 2008 року о 16:15, в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами, головний режисер Комунікаційної групи ESG Ольга Рябчун і керівник відділу маркетингу Олена Сидоренко запрошують Вас взяти участь в дискусії про те, як маркетинг перетворюється на мистецтво.

Що сьогодні відбувається, коли на світ з'являється корпоративний фільм?

Часто про це знають співробітники компанії та декілька клієнтів, яким нав'язали перегляд фільму під час презентації. Коли ж з'являється новий художній фільм, про це говорить багато хто. Спочатку публіка намагається потрапити на прем'єру до кінотеатру, щоб бути першим, хто розповість про стрічку навколишньому світу. Якщо ж обставини складаються таким чином, що потрапити до кінотеатру не вдалося, об'єктом пошуків стають магазини, спеціалізовані Інтернет-сайти, відеоархіви друзів, пункти прокату дисків... Після перегляду, обговорення картини поширюється серед друзів, родичів, товаришів по службі, в Інтернет-співтовариствах, де стає надбанням тисяч потенційних глядачів. Обговоренню підлягає все: і спецефекти, і сюжетна лінія, і смішні епізоди. І зрозуміло, Головний Герой.

Що заважає корпоративним фільмам бути такими ж популярними? Чому не працює «сарафанове радіо», немає бажання швидше знайти новинку і бути одним з перших глядачів? Можливо, під час створення корпоративного фільму, необхідно припинити бути маркетологом? Можливо, в цей момент варто забути про техніку продажів і навчиться правил кінематографа? Можливо, варто поставити перед собою мету створити не рекламний ролик, а шедевр мистецтва з сюжетною лінією, тим самим Головним Героєм, про якого говоритимуть всі (зрозуміло, в особі Вашої компанії), з емоційними сценами, спецефектами і грандіозною прем'єрою?

Ми всі звикли інформувати споживачів про новий продукт за допомогою реклами. Рекламний ролик «заточений» під пряме стимулювання продажів. Фільм же має самостійну естетичну цінність, стає «розумним» явищем, що інформує. Фільм як спосіб формування обізнаності про що-небудь дає змогу піти від хвилинної сприйняття і поглянути на об'єкт в глобальному масштабі. Професійно виконаний корпоративний фільм - це певний аналог added value.

Чи можливо зробити такий фільм? Так. Хоча питання «глядачів» не завжди зручні для компанії і не завжди адресовані саме їй. Усе що треба - це чітко і чесно сформулювати їх, можливо, опитавши безпосередньо представників цільової аудиторії, підібрати тих, хто відповідатиме (експертів в середині компанії і незалежних). Модель «питання-відповідь» - не обов'язково питання і відповіді в буквальному розумінні слова, але це модель побудови сюжету фільму. Причому, для кожної окремої компанії - абсолютно унікальний підхід, особлива модель, втім, так само, як і комунікаційна стратегія, для кожної окремої компанії.

Звичайно, компанії легше й приємніше за свої гроші просто розповісти про те, яка вона чудова. Але наскільки це ефективно і корисно? Значно корисно за ті ж гроші створити реально цікавий і правдивий фільм. Поки тільки найпередовіші й відкриті  для своїх інвесторів та клієнтів компанії готові піти на такий крок.

Але в ESG упевнені, що з часом такий підхід стане обов'язковим стандартом в управлінні корпоративною репутацією.



Повернутися до списку новин

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40