В рамках 9-го Київського Міжнародного Фестивалю реклами Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слєдопит», проведе майстер-клас на тему «Аудит бренду як основа створення ефективної бренд-стратегії».
Актуальність теми зумовлена теперішньою ситуацією в нашій країні. Не зважаючи на те, що в створення та просування брендів в Україні вже вкладено багато мільйонів доларів, практика показує, що більшість українських брендів створюються здебільшого інтуїтивно, без чіткої стратегії, без правильного визначення того, яким має бути бренд хоча б через 3-5 років. В результаті на певному етапі у власників, директорів компаній виникають закономірні питання: «А чи є у нас бренд взагалі? Яке місце займає бренд в головах споживачів? І як розвивати бренд далі, щоб затрати на просування давали нові результати у вигляді збільшення обсягів продажів, прибутку, долі ринку чи, наприклад, у вигляді високої ціни, яку готові заплатити за компанію при її купівлі?».
29 травня в залі «Колізей» Торгово-промислової палати України в ході свого виступу Вадим Пустотін виділить найбільш корисні результати з більш ніж 30 бренд-аудитів, які провела компанія «Слєдопит». На конкретних прикладах він покаже, які інструменти розвитку брендів є найбільш перспективними для використання в Україні, і як проведення грамотного бренд-аудиту допомагає навчитись грамотно керувати брендом, здійснювати планомірну і більш обгрунтовану рекламну активність.
Повернутися до списку новин