Цього року наймасштабніша в Україні виставка реклами, маркетингу і мас-медіа REX вперше візьме конкурсну участь у КМФР, презентувавши новий фірмовий стиль у декількох категоріях: корпоративна, іміджева реклама компанії, фірмовий стиль, а також DM-матеріали і оригінальні бізнес-сувеніри.
Удосконалено і структуру REX 2008. Окрім класичних REX Promo (промо-матеріали, рекламно-сувернірна продукція), REX Outdoor (матеріали і технології для зовнішньої реклами), запущено також експозиції REX Event (BTL-послуги, організація спеціальних заходів), REX IT (програмне і технологічне забезпечення для рекламної галузі). Улюблена дизайнерами і фотографами REX Gallery знову повернеться цієї осені.
Оцінити новий дизайн ви зможете з 28 по 30 травня у рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
Повернутися до списку новин