Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
12-05-2008 06:54
Новий конкурс і нові призи на 9-му КМФР

Хочете, аби ваша рекламна творчість розповсюдилася на безліч країн, і нею захоплювалися представники різних народів світу?

Мрієте вийти на сцену КМФР, щоб отримати приз під аплодисменти колег, які будуть вам заздрити? Бажаєте, щоб нагорода тішила не лише самолюбство, але й мала матеріальне вираження?

Тоді цей конкурс від туристичного партнера Всеукраїнської рекламної коаліції - компанії TEZ TOUR - для вас!

Отже, умови задачі:

Клієнт - велика туристична компанія TEZ TOUR - має у своєму розпорядженні доволі великий та різноманітний транспортний парк: автобуси, мікроавтобуси, мінівени, легкові автомобілі різних марок. Автомобілі призначені для обслуговування переважно російськомовних туристів, що живуть у країнах СНД та Балтії, та приїжджають на відпочинок до Туреччини, Єгипту, Таїланду, Іспанії, Греції, Куби, Домінікани.

Замовник хоче використати даний автотранспорт як рекламоносій (візуальна реклама на транспорті), щоб збільшити впізнаваність бренду TEZ TOUR серед цільової аудиторії - тих же російськомовних туристів.

Обов'язкові компоненти реклами - логотип компанії TEZ TOUR і її слоган «Високі технології туризму» (елементи фірмового стилю можна завантажити тут)

Не зважаючи на різноманітність транспортного парку компанії TEZ TOUR, для стандартизації умов конкурсу пропозиції щодо рекламного оформлення повинні передбачати конкретну марку автобуса - Mercedes MCV 600 Super High Deck.

Рекламне повідомлення не залежить від країни, якою возить туристів автомобіль TEZ TOUR-а.

Конкурсні роботи приймаються за адресою mrl@adfestival.com.ua у вигляді файлів формату *.JPG, горизонталь до 1000 пікселей на найбільшу сторону, 72 dpi, RGB.

Останній термін подачі робіт - 23 травня 2008.

Переможця буде визначено спільним рішенням комерційної дирекції компанії TEZ TOUR та виконавчої дирекції Всеукраїнської рекламної коаліції та нагороджено на Церемонії закриття 9-го КМФР - 30 травня 2008.

Про авторські права. Учасники конкурсу повинні гарантувати легальне використання всіх зображень, фото, текстів і т.ін. у надісланих на конкурс роботах. Всеукраїнська рекламна коаліція, зі свого боку, гарантує, що авторські права всіх учасників конкурсу буде збережено. Жодна з ідей, надісланих на конкурс, не буде публікуватися чи якимось чином розповсюджуватися без письмового дозволу авторів. Між переможцем конкурсу і компанією TEZ TOUR буде укладено окрему угоду.

А зараз про головне - про приз для переможця. Крім зазначених вище аплодисментів учасників Церемонії КМФР в театрі ім. Івана Франка, а також захоплення корінного населення Єгипту (Іспанії, Греції, Куби...) і туристів, які проїдуть повз автобус, переможець конкурсу отримає тижневий відпочинок на двох в 5* готелі в Туреччині з режимом «все включено» в так звані «високі дати», які він обере сам.

Беріть участь! Перемагайте! Відпочивайте!   



Повернутися до списку новин

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40