Премія «Слід у рекламі» - задумана як рекламний «Оскар» за внесок у мистецтво» - вручається цього року вчетверте. Хто стає її лауреатами? «Люди, які, працюючи на себе, працювали на ринок, - пояснює директор РА ADV-DVA Марина Морозова. - Рекламісти, чиї дії справді розвивали галузь».
За її словами, серед лауреатів премії - першопрохідці рекламного ринку. Люди, які проводили перші рекламні виставки, організовували професійні об'єднання - Союз рекламістів, Всеукраїнську рекламну коаліцію. Ті, хто першими створював в Україні структурні рекламні агентства за образом й подобою західних. Люди, які ввозили в країну нові рекламні технології, пропонували нові рекламоносії, привносили в професійне середовище світову термінологію. Ті, хто привозив з міжнародних рекламних фестивалів перші призи, формуючи позитивний імідж України. Люди, які беруть участь у законотворчості, захищаючи інтереси рекламного співтовариства.
«Ми не хочемо, щоб премія була замкненою київською, відверто столичною. Це премія ринку, а наш ринок - Україна. Цього року в нас багато регіональних номінантів», - говорить Марина Морозова.
Четверо лауреатів, обрані з 12 номінантів, будуть представлені рекламній громадськості 29 травня в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами.
Довідка. Організатори «Сліду в рекламі» - Всеукраїнська рекламна коаліція, Видавничий дім «Галицькі контракти» і рекламне агентство «ADV-DVA», генеральний партнер - група компаній United Communications Group.
Повернутися до списку новин