9-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами впроваджує чергову інновацію у оцінці конкурсних рекламних робіт. Цього року за підсумками голосування Великого журі буде сформовано не лише попередній шорт-лист (так званий, pre-selection list), але і виявлено факти запозичення ідей у поданих на конкурс роботах.
Велике журі оцінює конкурси Телевізійної реклами; Друкарської реклами; Постерів, плакатів, транзитної реклами; Рекламної фотографії і Радіореклами.
Члени Великого журі працюють незалежно один від одного, роботи не обговорюються. Роботи оцінюються дистанційно на основі електронного зображення. Роботи, які набрали 30% і більше голосів членів журі, що проголосували, вважаються такими, що пройшли попередній відбір. Креативне журі КМФР надалі розглядатиме тільки ці конкурсні роботи, з них сформує шорт-лист і визначить переможців Фестивалю.
Нововведення 9-го Фестивалю полягає в додаванні окремої графи «Аудит» у протоколи членів Великого журі. Таким чином, близько 50 креативних директорів з різних країн зможуть повідомити Оргкомітет КМФР про виявлення плагіату або вторинності рекламних ідей у поданих на Фестиваль роботах. У свою чергу, Оргкомітет передає ці дані Креативному журі, члени якого і приймають остаточне рішення про дискваліфікацію роботи у разі явного плагіату, або ж про невключення роботи в перелік переможців, якщо є факти запозичення ідеї.
Максим Лазебник, продюсер КМФР: «Після оголошення підсумків будь-якого фестивалю (КМФР - не виключення) у професійному середовищі виникають одні й ті самі запитання. Їх зовсім небагато, а точніше всього одне - чим керувалось таке-сяке журі, нагороджуючи переможців? Причин обурення також небагато. Основних дві: журі поділило нагороди між собою, а також - журі некомпетентне, бо не помітило явної вторинності ідеї в тій чи іншій роботі. Оргкомітет КМФР усвідомлює, що вирішити всі протиріччя між тими, хто програли і суддями неможливо, і критикувати результат роботи журі будуть завжди. Проте чому б не спробувати допомогти членам Головного журі, яке розглядає роботи безпосередньо на фестивалі в умовах украй обмеженого часу? Пропускаючи рекламні роботи через сито Великого журі, що складається з 50-ти креативних директорів, які оцінюють конкурсну програму не один день, шанси виявити плагіаторів зростають на багато разів. Хоча, звичайно, і вони не абсолютні. Інша справа, що не всі алюзії є плагіат... Але це зовсім інша історія».
Повернутися до списку новин