Новини Київського Міжнародного Фестивалю Реклами можна не лише прочитати, але й побачити: КМФР запустив відео новини.
Втілив ідею партнер Фестивалю, комунікаційна група ESG. «Відео новини в Інтернеті - це поєднання переваг телебачення і газет, - розповідає Олена Сидоренко, директор з маркетингу ESGROUP. - Це зручно, доступно в будь-який час, інформативно та інтерактивно. А організатори КМФР - це люди, які не бояться нововведень, викликів та експериментів. Саме тому спецпроект відеопорталу Ukrainian Business Resource (UBR), присвячений підготовці та проведенню КМФР, виявився цікавим для обох сторін».
Гостем першого відоеролика КМФР став Андрій Федоров, директор United Communication Group, який розказав про свої очікування від робіт на Фестивалі. Далі інтерв'ю для новин КМФР будуть давати члени журі Фестивалю та доповідачі семінарських програм.
Повернутися до списку новин