Тижневик «Деловая столица» є партнером Київського Міжнародного Фестивалю Реклами у підготовці та випуску офіційної газети КМФР вже 7-й рік поспіль.
«Випуск фестивальної газети - це виклик для будь-якої команди редакторів, коректорів та журналістів, - вважає Максим Лазебник, продюсер КМФР. - Адже розважальні заходи можуть тривати до півночі, а наступного ранку перші відвідувачі повинні прочитати не лише анонси, але й цікавий яскравий матеріал про головні події попереднього дня. Тому до вибору партнера щоденної газети Фестивалю ми ставимось дуже вимогливо».
«Для «Деловой столицы» і нашої видавничої групи співпраця з Фестивалем вже стала доброю традицією, - відмітив Голова правління ВД «Картель» Олександр Антонець. - Перший випуск фестивальної газети вийшов друком того ж року, що й перший номер «Деловой столицы». Таку увагу до рекламістів зі сторони ділового видання легко пояснити: ми бачимо, як динамічно розвивається рекламний ринок України, як на ньому з'являється все більше професійних гравців. Тому нам цікаво співпрацювати з КМФР».
Повернутися до списку новин