«Слід в рекламі» - це персональна премія, якою нагороджуються люди, що зробили вагомий внесок у розвиток українського рекламного ринку. Це нагорода для тих, хто в чомусь став першим, був і залишається кращим, а значить, вартий подяки української рекламної спільноти.
Премія «Слід в рекламі» - це своєрідний український рекламний «Оскар» за внесок у мистецтво. Вона може надаватися лауреату лише один раз на все життя.
Згідно з регламентом премії, визначення номінантів відбувається щорічно, причому висувають претендентів, голосують і визначають нових лауреатів не організатори чи засновники премії - Всеукраїнська рекламна коаліція, видавничий дім «Галицькі контракти» і рекламне агентство «АDV-DVA» (автори ідеї), - а самі лауреати премії «Слід в рекламі» попередніх років. Таким чином, реалізовується академічний принцип приєднання до пулу обраних.
Приємно відзначити, що цього року у премії «Слід в рекламі» з'явився генеральний партнер - група компаній «United Communications Group». Думаємо, що спеціалістам рекламного ринку окремо представляти цю групу не потрібно, тим більше, що на чолі її стоять два володарі «Сліду в рекламі» минулих років - Юрій Когутяк і Андрій Федоров.
До списку претендентів на отримання премії-2008 було внесено 12 номінантів. Голосування та обговорення кандидатур проходило достатньо жваво. Діючі лауреати були вимогливі та скрупульозні. В результаті, на сцену концерт-холу «Алегро» 29 травня вийдуть лише четверо переможців.
Хто це буде? Про це акредитовані учасники 9-го КМФР дізнаються лише ввечері 29 травня, а решта світу - 30 травня.
Повернутися до списку новин