Оргкомітет КМФР нагадує: залишились лічені дні для реєстрації конкурсних робіт на 9-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами.
25 квітня - останній термін реєстрації та сплати конкурсних робіт і заявок на акредитацію за «штатним» тарифом.
30 квітня - останній термін прийому (доставки в оргкомітет КМФР) фізичних зразків конкурсних робіт.
10 травня - останній термін сплати участі в конкурсній програмі КМФР (сплата після 25 квітня здійснюється за «штрафним» тарифом).
На Фестиваль вже подано близько 750 робіт. Найбільшою популярністю поки що користуються конкурси графічного дизайну, друкованої та телевізійної реклами.
В травні оцінювати роботи в 14 конкурсах будуть професіонали з багатим міжнародним досвідом. 9 складів журі очолять найкращі представники різних секторів реклами. Головою Креативного журі обрано Робіна Вікса, регіонального креативного директора Ogilvy Group в Центральній та Східній Європі.
Повернутися до списку новин