Поговори з партнерами ефективно, приєднай своїх клієнтів до бренду, створи атмосферу довіри.
Комунікаційна група ESG цього року виступила партнером Конкурсу «Корпоративний фільм», який проходить у рамках КМФР.
Окрім того, Комунікаційна група ESG заснувала премію в окремій номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент».
Бізнес структури, які вирішили взяти участь у Конкурсі «Корпоративний фільм»:
- нададуть корпоративне відео на розгляд членам жюрі Конкурсу
- візьмуть участь у майстер-класі «Коли маркетинг перетворюється на мистецтво: правила корпоративного кінематографа», який проведе Комунікаційна група ESG у рамках КМФР
- познайомляться з професіоналами у царині створення корпоративних, іміджевих, навчальних фільмів
- побачать найкращі корпоративні фільми інших компаній
- отримають багато корисних ідей, які стануть поштовхом до нового витка формування позитивної репутації бізнесу.
Переможець у номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент» буде нагороджений Комунікаційною групою ESG, а представник компанії-переможця буде запрошений у студію ток - шоу «Український вимір» на Першому Національному телеканалі.
Член жюрі, головний режисер Комунікаційної групи ESG Ольга Рябчун сформувала наступні критерії номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент»:
- 1. ефективність фільму у вирішенні конкретної маркетингової задачі
- 2. режисерське рішення
- 3. операторська робота
- 4. дизайнерське рішення
- 5. звукове оформлення
Ольга Рябчун вважає, що Корпоративний фільм може бути унікальним інструментом підтримки іміджу, але в Україні він тільки-но починає свій шлях до визнання: на сьогодні не всі керівники розуміють реальні переваги цього інструменту. «Наша мета - просування корпоративного фільму як категорії, оскільки це все-таки не рекламний інструмент. Це сильна ланка у стратегічному ланцюгу інтегрованих маркетингових комунікацій, поряд з комунікаційними стратегіями, публічними подіями, сайтом компанії, спонсорством, product placement, корпоративними виданнями та ін.» - заявила головний режисер Комунікаційної групи ESG.
Повернутися до списку новин