Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
09-04-2008 14:35
Інструмент управління репутацією – корпоративний фільм

Поговори з партнерами ефективно, приєднай своїх клієнтів до бренду, створи атмосферу довіри.

Комунікаційна група ESG цього року виступила партнером Конкурсу «Корпоративний фільм», який проходить у рамках КМФР.

Окрім того, Комунікаційна група ESG заснувала премію в окремій номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент».

Бізнес структури, які вирішили взяти участь у Конкурсі «Корпоративний фільм»:

- нададуть корпоративне відео на розгляд членам жюрі Конкурсу

- візьмуть участь у  майстер-класі «Коли маркетинг перетворюється на мистецтво: правила корпоративного кінематографа», який проведе Комунікаційна група ESG у рамках КМФР

-  познайомляться з професіоналами у царині створення корпоративних, іміджевих, навчальних фільмів

- побачать найкращі корпоративні фільми інших компаній

- отримають багато корисних ідей, які стануть поштовхом до нового витка формування позитивної репутації бізнесу.

Переможець у номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент» буде нагороджений Комунікаційною групою ESG, а представник компанії-переможця буде запрошений у студію ток - шоу «Український вимір» на Першому Національному телеканалі.

Член жюрі, головний режисер Комунікаційної групи ESG Ольга Рябчун сформувала наступні критерії номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент»:

  • 1. ефективність фільму у вирішенні конкретної маркетингової задачі
  • 2. режисерське рішення
  • 3. операторська робота
  • 4. дизайнерське рішення
  • 5. звукове оформлення

Ольга Рябчун вважає, що Корпоративний фільм може бути  унікальним інструментом підтримки іміджу, але в Україні він тільки-но починає свій шлях до визнання: на сьогодні не всі керівники розуміють реальні переваги цього інструменту.   «Наша мета - просування  корпоративного фільму як категорії, оскільки це   все-таки не рекламний інструмент. Це сильна ланка у стратегічному ланцюгу інтегрованих маркетингових комунікацій, поряд з комунікаційними стратегіями, публічними подіями, сайтом компанії, спонсорством, product placement, корпоративними виданнями та ін.» - заявила головний режисер  Комунікаційної групи ESG.



Повернутися до списку новин

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40