Блог КМФР

Місце проведення Фестивалю



Організатор церемонії нагородження


Інтернет провайдер


Головні медіа-партнери







Партнер номінації "Зірки в рекламі"
НОВИНИ
01-04-2008 13:15
Курс умовної одиниці КМФР зростає з 1 квітня

1 квітня закінчується строк дії пільгового тарифу на сплату конкурсних робіт та заявок на акредитацію учасників 9-го КМФР. Крім того, як анонсувалось раніше, з 1 квітня організаційний комітет Фестивалю збільшив курс 1 КМФР-івської умовної одиниці для українських учасників. Тепер він складатиме 8 гривень за 1 у.о. Нагадаємо, що реєструвати та сплачувати участь робіт у конкурсі можна до 25 квітня, але вже без знижки. Більше інформації про вартість та оплату участі можна знайти на сайті Фестивалю.

Заявки на участь у 9-му Київському Міжнародному Фестивалі Реклами вже подали більше 200 агентств. Змінились і конкурси-лідери за кількістю робіт. Найпопулярнішими на сьогодні є конкурси телевізійної реклами і реклами в кінотеатрах, друкованої реклами та графічного дизайну. Найменшу кількість робіт подано на конкурс PR-проектів.

Оцінювати роботи в 14 конкурсах будуть професіонали з багатим міжнародним досвідом. 9 складів журі очолять найкращі представники різних секторів реклами. Головою Креативного журі обрано Робіна Вікса, регіонального креативного директора Ogilvy Group в Центральній та Східній Європі.

 



Повернутися до списку новин

Золотий Телеком-партнер


Фінансовий партнер


Технічний креативный партнер


Офіційний напій Фестивалю


Інтелектуальний віскі Dewar’s


Запальний ром Bacardi


Пивний партнер Фестивалю


Туристичний партнер Фестивалю
© 2008 Всеукраинская Рекламная Коалиция
Организаторы Фестиваля
Всеукраинская рекламная коалиция
www.adfestival.com.ua
Тел: +380 44 490-90-30, +380 44 490-90-31
+380 44 490-90-32, +380 44 490-90-33
Факс: +380 44 425-57-40