1 квітня закінчується строк дії пільгового тарифу на сплату конкурсних робіт та заявок на акредитацію учасників 9-го КМФР. Крім того, як анонсувалось раніше, з 1 квітня організаційний комітет Фестивалю збільшив курс 1 КМФР-івської умовної одиниці для українських учасників. Тепер він складатиме 8 гривень за 1 у.о. Нагадаємо, що реєструвати та сплачувати участь робіт у конкурсі можна до 25 квітня, але вже без знижки. Більше інформації про вартість та оплату участі можна знайти на сайті Фестивалю.
Заявки на участь у 9-му Київському Міжнародному Фестивалі Реклами вже подали більше 200 агентств. Змінились і конкурси-лідери за кількістю робіт. Найпопулярнішими на сьогодні є конкурси телевізійної реклами і реклами в кінотеатрах, друкованої реклами та графічного дизайну. Найменшу кількість робіт подано на конкурс PR-проектів.
Оцінювати роботи в 14 конкурсах будуть професіонали з багатим міжнародним досвідом. 9 складів журі очолять найкращі представники різних секторів реклами. Головою Креативного журі обрано Робіна Вікса, регіонального креативного директора Ogilvy Group в Центральній та Східній Європі.
Повернутися до списку новин