Пільгові умови сплати за реєстрацію та надання конкурсних робіт на КМФР будуть діяти до 31 березня. Після 31 березня зміниться не лише вартість участі у Фестивалі, але і курс 1 КМФР-івської умовної одиниці для українських учасників.
Заявки на участь у 9-ому Київському Міжнародному Фестивалі Реклами вже подали більше 80 агентств з України, Росії, Білорусі, Молдови, Вірменії та Азербайджану. Серед них - JWT Ukraine, Provid BBDO, New Point Marketing Ukraine, ADV/web-engineering, Grey Moscow, Initiative Russia та інші агентства.
Найбільшу кількість робіт наразі подано на конкурси графічного дизайну, друкованої та інтерактивної реклами, а найменшою популярністю поки що користується корпоративний фільм.
«Минулого року свої роботи на Фестиваль подали 480 агентств з 15 країн світу; більше 300 з них - українські, - коментує продюсер проекту Максим Лазебник. Традиційно на КМФР представлені всі основні гравці рекламного ринку нашої країни, а більше 2000 тисяч робіт Фестивалю відображають весь спектр існуючих рекламно-маркетингових комунікацій. Нагадаю, що реєстрація учасників триватиме до 25 квітня, але до 31 березня на сплату конкурсних робіт та заявок на акредитацію діятимуть знижки».
Оцінювати роботи в 14 конкурсах будуть професіонали з багатим міжнародним досвідом. 9 складів журі очолять найкращі представники різних секторів реклами. Головою Креативного журі обрано Робіна Вікса, регіонального креативного директора Ogilvy Group в Центральній та Східній Європі.
Повернутися до списку новин