Григорій Трусов, провідний російський консультант з маркетингу, стане головою журі рекламних кампаній Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
«Журі рекламних кампаній розглядає комплексні рекламні проекти, що складаються з двох і більше різноманітних рекламних чи маркетингових комунікацій, рекламні серії, BTL і DM проекти, - розповідає продюсер Фестивалю Максим Лазебник. Членам журі доведеться оцінити оригінальність комунікаційної ідеї проекту, якість його реалізації, складність поставлених задач та багато інших параметрів. Саме тому ми запросили очолити журі рекламних кампаній Григорія Трусова. За 10 років роботи в консалтинговому бізнесі Григорій реалізував більше 200 маркетингових проектів в 12 країнах, має досвід роботи як на стороні компаній, де просував та виводив на ринок нові проекти, так і консалтинговий досвід.»
Григорій співпрацював з такими компаніями, як SONY CCE, PIO Global, Golden Palace, Bork, American Express, SUN Interbrew, Гарант, Эксмо, Детский Мир, Роллтон, Candy, Headhunter.ru, Росатом.
Він закінчив Colorado School of Boulder, отримавши освіту математика та психолога, а також має диплом MBA з менеджменту та маркетингу. Григорій заснував свою компанію з розробки програмного забезпечення і почав надавати консультаційні послуги в Америці.
В Росії він працював маркетинговим директором Samsung Electronics - виводив цю марку на ринок. З 2002 року Григорій Трусов є постійним консультантом бренду побутової техніки BORK, що має найшвидші темпи розвитку. Він також викладає маркетинг в університетах та бізнес-школах, таких як Вища Школа Бізнесу МДУ та Kingston University (London).
Минулого року за версією професійного журналу «Маркетинг Менеджмент» Трусова було визнано найкращим бізнес-тренером з маркетингу 2007 та автором найкращої бізнес-книги - «Самі прийдуть, самі куплять».
Більше інформації про конкурси та журі Фестивалю можна знайти на сайті КМФР.
Повернутися до списку новин