Всі учасники та відвідувачі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, звісно, знають, що вартість участі у Фестивалі вимірюється в у.о. - умовних одиницях. Для неукраїнських учасників 1 у.о. дорівнює 1 Євро, а для українських курс умовної одиниці фіксувався на рівні 7,5 гривень. Стрімке зростання європейської валюти останніми днями призвело до того, що оргкомітет КМФР вирішив наблизити до Європи і українських учасників. З 1 квітня буде встановлено нову фіксовану вартість КМФР-івської умовної одиниці. Скільки гривень складатиме нова у.о. стане відомо наприкінці березня.
До 31 березня курс 1 у.о. для українських учасників залишатиметься незмінним. У тих, хто планує подати свої роботи на конкурс найближчим часом, ще є можливість зробити це по курсу 7,5 грн. за одну умовну одиницю. Вартість участі та порядок оплати не зміняться; ознайомитись з ними можна на сайті Фестивалю (http://adfestival.com.ua/ru/rules/pay).
«КМФР - дзеркало українського рекламно-комунікаційного ринку, і, як будь-яке дзеркало, ми мимоволі фіксуємо всі зміни, що відбуваються на нашому ринку, які б вони не були, - говорить продюсер Фестивалю Максим Лазебник. - Ми маємо на увазі не тільки і не стільки ріст курсу європейської валюти. В цьому році в рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами готується насичена і різноманітна програма, цікава як для учасників ринку зі сторони агентств, так і компаній-замовників рекламно-комунікаційних послуг, в якій знайдуть своє відображення всі особливості та реалії сучасної рекламної індустрії».
Повернутися до списку новин