Робін Вікс у рекламному бізнесі вже більше 20 років, 16 з яких пропрацював у лондонських офісах таких агентств, як Leo Burnett, WCRS, Springer & Jacoby і BurkittWeinrechBryant. У BurkittWeinrechBryant він і почав свою кар'єру на посаді копірайтера.
За роки роботи Робін був креативним директором J. Walter Thompson у Варшаві, виконавчим директором D'Arcy в Детройті і регіональним креативним директором Ogilvy Group в Центральній і Східній Європі, де працює і зараз. На цій посаді Робін залучений у всі значні проекти цього регіону, що швидко розвиваеться і вже серйозно заявив про себе.
Робін також викладає у Варшавській школі реклами (Warsaw School of Advertising) і веде семінари в D&AD, Лондон (освітня некомерційна організація для дизайнерів і креативщиків).
Крім того, він декілька років займав пост Міжнародного креативного директора, працюючи в Європі і Сполучених Штатах.
Серед кампаній, над якими працював Робін Вікс, багато добре відомих нам проектів. Це європейський запуск ігрової консолі Sega Megadrive і автомобіля Fiat Siecento, глобальна корпоративна кампанія для Daimler Chrysler, а також проекти для CIWF, Mercedes, McVities, Johnny Walker, Tanqueray і Lot Airlines.
Свій перший приз на конкурсі British Television Awards Робін завоював ще в 1987 році. З того часу він отримав безліч престижних нагород на конкурсах Creative Circle, Campaign Press, IPA Effectiveness, Friends of the Earth, на фестивалі в Каннах і інших міжнародних фестивалях. Минулого року Робін і сам почав роздавати нагороди учасникам, будучи членом журі відразу декількох рекламних фестивалів.