Киевский международный фестиваль рекламы
/ Програма заходів / 31 травня

Програма заходів. 31 травня

Велика зала
  • 9-30 – 11-30
    Показ конкурсних робіт конкурсу ТВ-реклами.
  • 11-45 – 12-15
    Технології прямих трансляцій для розширення цільової аудиторії подій, Борис Панченко, Монолог, Київ.
  • 12-30 – 13-30
    Придумав ідею? Тепер прив’яжи рекламу до бренду!, Маргарита Васильєва, директор консалтингової фірми "Паприка брэндинг", Санкт-Петербург.
  • 13-45 – 14-45
    Реклама у кінотеатрах: 5 проблем та їх рішення, Анатолій Касянєнко, директор зі стратегічного розвитку й продажам агенції SCG-Carmen, Київ, Павєл Шиловський, генеральній директор Кармен Медиа, Москва.
  • 15-00 – 16-00
    Рушійні сили вірусного маркетингу, Андрій Надеін, головний редактор журналу "Рекламные Идеи", Санкт-Петербург .
  • 16-15 – 17-00
    Golden Drum festival presentation, Jure Apih, президент рекламного фестивалю Golden Drum, Любляна.
  • 17-15 – 18-30
    EPICA Awards, the 2005 winners presentation, Andrew Rawlins, президент EPICA Awards, Париж.
  • 18-45 – 19-30
    Golden Award Montreux presentation, Хрісто Кафтанджиєв, Софія.
Мала зала
  • 10-30 – 11-15
    It is not creative unless it sells
    : Examples of the most effective advertising campaigns in the World. Based on EFFIE winning campaigns from US, Europe and Asia, Hando Sinisalu, керуючий партнер компанії Best-marketing, головний редактор журналу Baltic Marketing&Advertising;, Таллінн.
  • 11-15 – 11-30
    Презентація Effie Awards Ukraine, Казбек Бектурсунов, виконавчий директор конкурсу.
  • 11-45 – 12-45
    Майстер-клас студії Direct Design, Леонід Фейгін та Дмитрій Перишков, Москва.
  • 13-00 – 14-01
    Як любити Замовника: 11 позицій, Андрій Логвін, студія ЛОГВИНDESIGN, голова журі дизайнерів 7-го КМФР, Москва.
  • 14-30 – 16-00
    Секція-семінар Медична реклама: ресурси ринку, етика, креатив. Організатори секції ВД Моріон та РА Марсмедиа, Київ.
  • 16-15 – 17-30
    Інтернет-форум "Інтернет – сьогодні чи завтра?". Заявлені спікери: Ерез Бахат "Ukr.net", голова інтернет-журі КМФР, Дмитрій Яшкін "Internet Expert", Дмитрій Лисюк "Gemius".
  • 17-45 – 18-30
    Нетрадиційна реклама, Хрісто Кафтанджиєв, доктор маркетингових комунікацій, Софія.

  • 20-30
    Церемонія "Слід в рекламі", Театр ляльок. Організатори: Діловий тижневик "Контракти" та агенція "АДВ-ДВА"...
 У Програмі  можливі зміни й доповнення, стежте за оперативною інформацією на сайті Фестивалю.
    
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
ЯКІСТЬ ПОНАД УСЕ!

ОФІЦІЙНИЙ НАПІЙ

ОФІЦІЙНА ВОДА

ПИВО ФЕСТИВАЛЯ
Головні
медіа партнери
 
World Web Studio