Програма заходів. 2 червня
Велика зала
-
10-30 – 11-30 It's Not Rocket Science or how to make your client want to buy great creative work. A subjective view on how to convince a client to fall in love with the work you have presented, András Simon, Креативний директор, CEO/Partner, BBDO Budapest, Угорщина.
-
11-45 – 12-45 PR і маркетинг як чума XXI століття, Майстер-клас Дмитрія Бикова, поета, прозаїка, публіциста, критика, креативного редактора газети "Собеседник", ведучого програми "Времечко" на НТВ, керівника проекту "Профиль-Украина", Москва.
-
13-00 – 14-00 Состав.ру представляє: Розум та почуття. Подвійне проникнення. Самвел Аветисян, партнер маркетингової компанії Архидея, Москва.
-
14-15 – 15-15 Working with low budgets in a small country in western Europe, Duarte Pinheiro de Melo, креативний директор FCB Lisbon, голова Головного журі 7-го КМФР, Лісабон.
-
15-30 – 16-30 Cannes Lions festival presentation, Іріна Кузнєцова, офіційний представник фестивалю в Україні, Київ.
Мала зала
-
10-30 – 11-30
Реклама на радіо – ефективно..??!, Іван Суворов, президент ГК "АГНИ", генеральний продюсер радіо "Милицейская волна", Москва, Росія.
-
12-00 – 13-00 To kill or not to kill? Offensive content in advertising, Gediminas Juskys, креативний директор DDB Vilnius, Вільнюс.
-
13-15 – 14-15
Куди подівся креатив, Кірил Смірнов, виконавчий директор ADC Росія, Москва.
-
14-30 – 16-00 Показ тв-робіт – фіналістів 7-го КМФР.
-
16-30 – 17-15
Прес-конференція організаторів й журі 7-го КМФР.
-
18-00 – 22-30 Національний Академічний Театр ім І.Франко. Церемонія нагородження переможців 7-го КМФР.
-
с 23-00 Фінальна вечірка 7-го КМФР від ВД КоммерсантЪ.
У Програмі можливі зміни й доповнення, стежте за оперативною інформацією на сайті Фестивалю.
Завантажити повну версію Програми.
|