|
|
Як взяти участь
|
|
|
|
Реєстрація
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурси
|
|
|
|
Журі
|
|
|
|
Програма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Замовлення готелю
|
|
|
|
Акредитація ЗМІ
|
|
Iдея фiрмового стилю 6-го КМФР РА Mr. Lemons, Riga
|
Новини
04 Квітня, 2005 |
Цікава математика Київського фестивалю реклами
Умова. В період з 14 лютого по 2 квітня 2005, що складає 47 днів, в оргкомітет 6-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами подали заявки 96 учасників, що сумарно зареєстрували 272 конкурсні роботи. Це відповідно на 197 робіт і 37 учасників більше , ніж на 2 квітня 2004 року.
Питання. Скільки робіт і учасників будуть зареєстровані на останній день прийому заявок 6-го КМФР - 25 квітня, до якого залишилося 23 дня, якщо торік у КМФР-2004 взяли участь 458 агентств і 2028 конкурсні роботи?
Додаткова задачка для олімпіадників (особливо обдарованих і допитливих).
Відомо, що поки серед конкурсів лідирує Графічний дизайн - 46 робіт, а друге і третє місця поділяють Телевізійна й Інтернет реклама - по 44 роботи. Найменше робіт (одна!) подано на конкурс Альтернативної реклами (гумор, пародія в рекламі), де участь, до речі, безкоштовна.
Питання. Чи зуміє Друкована реклама в підсумку випередити Інтернет, якщо на 2 квітня на цей конкурс подано тільки 27 робіт?
А наступна інформація для аматорів географії.
З вже поданих заявок видно, що на КМФР приїдуть люди і роботи з таких міст (по абетці): Братськ, Володимир , Воронеж, Дніпропетровськ, Донецьк, Єреван, Іжевськ, Київ, Краснодар, Львів , Мінськ, Москва, Пушкино, Рига, Санкт-Петербург, Суми, Тольятти, Тюмень, Харків, Хмельницький , Черкаси. |
29 Березня, 2005 |
Богдан Наумовичи – 7-ий Голова Головного журі 6-го КМФР
Богдан Наумовичи (Bogdan Naumovіcі), креативный директор мережі агентств Leo Burnett по Центральній і Східній Європі, креативный директор Leo Burnett Romanіa став 7-м Головою Головного журі в історії Київських фестивалів реклами. Нагадаємо, що раніше цю важливу місію виконували:
-
2000 р. - Драган Сакан, президент і креативный директор New Moment - New Іdeas Company, Словенія
-
2001 р. - Ігор Янковский, президент Московського Міжнародного Фестивалю Реклами, Росія
-
2002 р. - Кристофер Мастерсон, креативный директор мережі агентств Bates по Європі, Іспанія
-
2003 р. - Жиль Беруа, CEO по Східній Європі мережі Euro RSCG New Europe, Чехія
-
2004 р. - співголови: Ігор Лутц, президент і креативный директор BBDO, Росія та Шон МАКАЛЛОРУМ, креативный директор Ark Thompson Prague, Чехія
Міжнародний фестивальний успіх у 2004 р. агентств із мережі Leo Burnett, а також феноменальний прогрес саме румунського рекламного креатива не залишився непоміченим дирекцією КМФР. Тому кандидатура Богдана показалася організаторам КМФР найбільш гідної , щоб зайняти сама почесна і відповідальна посада в журі фестивалю.
Богдан Наумовичи, креативный директор мережі агентств Leo Burnett по Центральній і Східній Європі
"Найбільш сильний ресурс у рекламній індустрії - це сильні, цілеспрямовані, проривні ідеї. Я вважаю КМФР прекрасною можливістю просунути на ринок реклами саме яскраві ідеї. Моєю місією як голови журі буде визнати, схвалити і винагородити такі роботи. У грі між Великою Ідеєю і Великим Продакшеном, я вважаю , що саме роль Великої Ідеї є виграшної , коли мова йде про міжнародні стандарти і конкурси". |
23 Березня, 2005 |
Об’єм шари на 6-ому Київському МФР
Дійсний рекламщик і будь-яка рекламістка, ніколи не забувають про двох , напевно, самих головних речей у своїй нелегкій праці - про грамотну творчу ідею і про ЗНИЖКИ! І ще невідомо, що важливіше: креатив або знижка.
Знаючи про цьому добре і піклуючись щосили і безупинно про своїх учасників, оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами в цьому повідомленні вирішив обнародувати повний список усіх можливих знижок і халяв на 6-м КМФР.
Отже, почнемо із самого приємного - з безкоштовної участі.
Цього року , як і завжди раніш, участь конкурсних робіт, виконаних у жанрі рекламної пародії і поданих у категорію А-1 Конкурсу Альтернативної реклами учасниками не оплачується завдяки спонсорським старанням журналу "НАШ ". Читачі і шанувальники журналу "НАШ ", до якимсь відноситься і дирекція КМФР, сприймають цю ситуацію вже як належне , але і дякувати "НАШ " не перестають без утоми і з задоволенням.
А от партнер конкурсу "Рекламна фотографія" - новачок КМФР. Рекламні фотографи беруть участь безкоштовно в 6-м фестивалі реклами завдяки спонсорській підтримці конкурсу Фотобанком "Імперія Зображень". Оргкомітет сподівається, що в особі Фотобанку і рекламних фотографів, і фестиваль придбають партнера надійного, вірного, і головне , багаторічного .
Тепер, про менш радикальні, але проте цілком відчутні знижки.
На ВСІ (!) конкурсні роботи, заявлені й оплачені до 1 квітня 2005 року, надається 20% знижка. Часу залишилося до дня сміху зовсім мало-мало, так що, що бажає брати участь кожною своєю п'ятою роботою безкоштовно, варто поквапитися.
Також знижку мають:
- Серія робіт (три і більш роботи з одного рекламного конкурсу, що складають рекламну кампанію)- 30% від загальної вартості робіт у серії.
- Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції - 20% на акредитацію й участь у конкурсній програмі.
- Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції - 5% на акредитацію й участь у конкурсній програмі.
Нагадаємо, що конкурсні заявки заповнюються і подаються прямо на сайте фестивалю. Dead-lіne -25 квітня 2005.
Шляхетне бажання заплатити тепер може бути реалізовано всіма можливими і відомими способами, включаючи оплату за допомогою особистих і корпоративних кредитних карток (уведено вперше!).
Більш докладно про вартість участі, формі і порядку оплати можна довідатися на офіційному сайте фестивалю у відповідних рубриках. |
22 Березня, 2005 |
16 конкурсів шостого КМФР
Щорічно Київський Міжнародний Фестиваль Реклами пропонує багато сюрпризів для своїх учасників. Або журі виключно з рекламодавців сформує, або відео конспектами семінарів порадують, то прямий ефір з церемонії нагородження організують, а то взагалі замість однієї церемонії нагородження проведуть три, причому фінальну так..; але це вже взагалі інша історія (свідки підтвердять). А е були ( і є) CD-каталоги з картинками, альманахи з буквами, клубні вечірки з боулінг шарами, та й ще багато чого різного – корисного і різного.
В цьому році на Київському фестивалі додалась кількість учасників. Декотрі з них народженні способом “брунькування”,наприклад розформував конкурс “Непрямої реклами” організатори отримали відраз у три окремих конкурси: PR-проектів, DM- проектів, BTL- проектів. Тут все більш менш зрозуміло: росте і спеціалізується рекламний ринок, росте і конкуренція по цим напрямкам. До речі, з добробутом приходить і свідомість – у кожного з цих фестивальних конкурсів є свій партнер – своя професійна асоціація: Українська Асоціація PR, BTL-клуб й Українська асоціація директ-маркетингу. Принципово же новим конкурсом є конкурс Медіа проектів. Загалом, організація даного конкурсу – це теж вплив часу. Ну скажіть чим КМФР гірше Канських Левів чи Фестивалів Golden Drum, Golden Hammer и ММФР?
Олег Попенко, генеральний директор, Starcom MediaVest Group Україна: “«Starcom MedіaVest Group вітає організаторів з рішенням і підтримує проведення конкурсів медіа-проектів. Я вважаю, що цей конкурс важливий не тільки для посилення конкуренції та обміну досвідом. Він допоможе розширити представлення про роль медіа-агентства в системі сучасного маркетингу. Так як медіа агентство може значно підвищити ефективність рекламної кампанії, якщо не будуть обмежуватись лише традиційними критеріями вартості і захоплення, а мислити творчо, і шукати спосіб принципово покращувати якість контакту”
Поряд з новими на КМФР залишились і вже традиційні для фестивалю конкурсу реклами:
- Телевізійна реклама і реклама в кінотеатрах
- Друкована реклама (реклама в пресі)
- Постери для зовнішньої реклами і плакати
- Рекламна фотографія
- Графічний дизайн і POS-матеріали
- Етикетка і упаковка
- Зовнішня реклама і реклама на транспорті
- Експозиційний дизайн
- Радіо реклама
- Інтернет-реклама і веб-дизайн
- Альтернативна реклама
- Рекламні кампанії, інтегровані маркетингові комунікації.
|
15 Березня, 2005 |
Два психотипи учасників на КМФР
Два різні характери, дві манери поведінки відрізняють майбутніх учасників Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Одні надають перевагу неспішній, розміреній підготовці. А чого метушитись? - вважають вони. Так, ми заплатимо на 20 % більше, але все ретельно підготуємо, продумаємо і, не поспішаючи зареєструємо свої конкурсні роботи до 25 квітня 2005 року.
Інші мислять зовсім по-іншому: навіщо відкладати на останні дні реєстрацію і оплату робіт? В цей час на сайті фестивалю повно людей, до оргкомітету не дозвонитись, а на носі травневі, пасхальні свята і душа рветься на природу. Тим більше, заплативши до 1 квітня ми зекономимо 20%, і кожна наша 5-а робота буде приймати участь в конкурсі безкоштовно.
Ви скажете, що знаєте і третю категорію учасників, які живуть за принципом “Ніколи не роби сьогодні те, що можна зробити завтра”. Люди, які сьогодні завжди абсолютно зайняті, а завтра здійснюють, ціною героїчних зусиль те, що треба було зробити вчора. Ви стверджуєте, що так живе більша частина рекламістів?
Наклеп! – захищає свої учасників дирекція КМФР, - це не про наших сказано. Наші – розумні, талановиті, працьовиті, професійні рекламісти, вони себе так не поводять. Саме для таких дирекція КМФР готова на все, щоб прийняти оплату за участь в фестивалі. Благородне бажання заплатити тепер може бути реалізоване всіма можливими і відомими способами, включаючи оплату за допомогою власних і корпоративних кредитних карток (введено вперше!) |
11 Березня, 2005 |
Фірмовий стиль для 6 КМФР запропонували латиші
Кожного року Київський Міжднародний Фестиваль Реклами по-різному інтерпретує свій імідж, свій образ, завжди при цьому залишаясь дещо іронічним. Всі п’ять ідей образів минулих фестивалей належали української рекламної агенції Dialla. В цьому році відбулися деякі зміни. Креативні послуги зі створення нового образу фестиваля були запропоновані латвійською рекламною агенцією Mr Lemons.
Харійс Лієпінш, директор та креативний директор рекламної агенції Mr.Lemons:
“Першим у нас з’явився слоган “Риба по-київські!” і одразу виникла ідея про доміно. Ми зробили декілька пробних фото з доміношним столом та фестивальной рибой з костяшек доміно в центрі. Потім поставили лого на костяшці шість-пусто. Нам сподобався результат і ми запропонували ідею організаторам. Вони, в свою чергу, її сприйняли. ЯК народилась ідея взятися за візуалізацію Київського фестиваля реклами номер 6 я вже і не пам’ятаю. Але точно пам’ятаю ЧОМУ народився ряд ідей для Києва. Дуже хотілось спробувати винайти свою версію про київську рибку”.
Отже, в цьому році на 6-ому КМФР рекламісти грають у доміно, завдяки дизайнерським ідеям рекламного агентства Mr Lemons. Втілювало їх, як і раніше, рекламна агенція Dialla.
А зараз декілька спогадів.Минулий фестиваль був п’ятим, можна сказати, ювілейним. На фестивалі роздавали багато нагород. Слово “нагороди” у організаторів асоціювалось з Леонідом Іллічем як з людиною, який полюбляв нагороди. Саме тому в образі фестиваля були втілені “героїчно-рибні” ордена на маршальскому мундирі. Це був ні ностальгично-комуністичний стиль, а легка іронія над любителями нагород. Четвертий фестиваль був пов’язан з рибацькими термінами: весла, крючки, рибацькі символи. Також перебільшено, в самоварно-шароварном стилі, в образі третього фестивалю реклами поряд червоною ікрою був рушник з виделками та ложками. В Інтернеті тоді було дуже багато негативних відгуків. Та що там! Організаторам до сих пір приходять зсилки на ресурси , де критикують саме це зображення. Щож іноді критики пародій самі пособі смішні і ще більш пародійні в своїй серйозності.
Максим Лазебник, продюсер и координатор фестивалю:
“У фестиваля є свій логотип – і це складова фірмового стилю, яка залишається константою незалежно ні від чого. Це наша рибка, яка поїдає іншу рибку. Можна нараховувати більше 40 інтепритацій даного зображення: велике агентство поїдає маленьке, боротьба за наживу і т.д. Головне, на мій погляд, пом’ятати, що і велика рибка закінчить свй шлях на тарілці, тобто стане нагородою Київського фестивалю реклами.
|
05 Березня, 2005 |
Перші серед українців – корейці!
Першим рекламним агентством України, яке заповнило реєстраційні форми учасників 6-го КМФР, стало агентство Cheil Communications Inc., відоме як агентство Самсунга. Агенція виставить ряд своїх творчих робіт для Samsung Electronics в конкурсах телевізійної, друкованої реклами, постерів для зовнішньої реклами, а також запропонує декілька рекламних кампаній.
З’явились і перші білоруси. Це агентство Prime Media, яке запропонує на конкурс телевізійні рекламні ролики.
Серед тих, хто зареєструвався для участі в КМФР, вже є дизайн студії, BTL-агентства, друковані видання і навіть одна громадська організація. |
01 Березня, 2005 |
VI Київський Міжнародний Фестиваль реклами наближається!
З 31 травня по 3 червня в київському Будинку Кіно відбудеться VI Київський Міжнародний Фестиваль Реклами. Вперше за всю свою 6-річну історію фестиваль реклами буде проходити 4, а не, як це було раніше, 3 дні. “Повірте, нам вистачить подій, щоб заповнити всі 4 дні”, - впевнено заявляє Максим Лазебнік – продюсер та координатор проекту - , “вже зараз іде активна робота з організації конкурсної програми та видбір членів журі фестивалю”.
В зв’язку з “помаранчевими подіями” в грудні минулого року оргкомітет фестивалю не зміг виконати весь запланований об’єм робіт у листопаді-грудні, але, офіційний сайт фестивалю відкрився точно за графіком, вже у перших числах лютого. Правда, для цього довелося працювати під час січневих канікул. І відміна канікул себе виправдала, адже в День Святого Валентина, 14 лютого, всі закохані (в рекламу) люди могли зареєструватися на сайті КМФР і стати учасниками фестивалю.
До речі, першим зареєстрованим учасником виявився представник рекламно-виробничої фірми з Тюмени. При чому зареєструвався він за київським часом о 6-45 ранку (!). А вже 17 лютого другим у списку учасників фестивалю значився представник Єревану. Найбільш вражає те, що поки (на кінець лютого) серед зареєстрованих на сайті немає жодної української рекламної фірми. (До речі, немає поки і естонців J ). |
14 Лютого, 2005 |
Розпочалася реєстрація учасників та робіт. |
08 Лютого, 2005 |
Реєстрація учасників та робіт розпочнеться 14 лютого, в День закоханих. |
07 Лютого, 2005 |
Вітаємо всіх колег з початком роботи сайту 6-го Київського Міжнародного Фестивалю реклами. Будемо вдячні всім за знайдені пАмилки, про які Ви зможете повідомити по festival@adfestival.com.ua |
|
|
|
|